استاندار سیستان و بلوچستان:

افتتاح بیمارستان بین‌المللی نبوت یکی از اقدامات مهم ارتش در حوزه محرومیت‌زدایی است

کرمی گفت: افتتاح بیمارستان بین‌المللی نبوت یکی از اقدامات مهم ارتش در حوزه محرومیت‍زدایی در منطقه کنارک است.
کد خبر: ۶۰۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷ - 04July 2023

افتتاح بیمارستان بین‌المللی نبوت یکی از اقدامات مهم ارتش در حوزه محرومیت زدایی است

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «محمد کرمی» استاندار سیستان و بلوچستان در آیین افتتاحیه بیمارستان بین‌المللی ۹۶ تختخوابی نبوت نیروی دریایی ارتش که در بندر کنارک برگزار شد، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: وزرات بهداشت با نگاه علمی و تخصصی حوزه پیشگیری و درمان را پیگیری می‌کند.

کرمی با تاکید بر اینکه پیشرفت‌های خوبی در حوزه‌های پزشکی صورت گرفته است، ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با کمک وزارت بهداشت در حوزه محرومیت‌زدایی اقدامات خوبی انجام داده است.

وی به اقدامات مردم‍یاری و محرومیت‌زدایی نیروی دریایی ارتش در مناطق محروم اشاره کرد و افزود: افتتاح بیمارستان بین‌المللی نبوت یکی از اقدامات مهم ارتش در حوزه محرومیت‌زدایی در منطقه کنارک است و ما از این اقدام ارتش نیز تشکر می‍کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با عنایات ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و همت ارتش جمهوری اسلامی و وزارت بهداشت شاهد افتتاح این بیمارستان بین‌المللی در منطقه کنارک بودیم.

کرمی با بیان اینکه وحدت و انسجام موجب سرازیر شدن برکات الهی می‍شود، یادآور شد: از انسجام خوبی که بین همه مجموعه‌ها و نیرو‌ها وجود دارد تشکر می‍کنم.

وی گفت: امیدواریم با کمک وزارت بهداشت بتوانیم شهرک سلامت را در منطقه تاسیس کنیم؛ منطقه سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های بالایی دارد و با تلاش شبانه‌‎روزی می‍توانیم به حوزه‌های مختلف کمک کنیم.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار