دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان:

فراجا بازوی اصلی قوه قضاییه است

«ابراهیمی» گفت: پلیس به‌عنوان ضابط دستگاه قضا در میدان حضور دارد و باید در حوادث، مدیریت صحنه را به‌درستی و باقدرت در دست گیرد.
کد خبر: ۶۰۱۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷ - 04July 2023

فراجا بازوی اصلی قوه قضاییه استبه گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «محمدشریف ‌ابراهیمی» دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان امروز در دیدار با فرمانده و جمعی از مسؤولان انتظامی این استان اظهار داشت: برگزاری این جلسات دوستانه سبب رفع مشکلات و پیشرفت در کار می‌شود که خروجی آن موجب خدمت‌رسانی بهتر به مردم و رضایت حداکثری آحاد جامعه می‌شود.

وی با تأکید بر برگزاری جلسات هم‌اندیشی در رفع چالش‌ها و معضلات موجود، بیان کرد: اگر موانع درست و هدفمند از سر راه برداشته شوند، موجب ارتقای امنیت در جامعه خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان ارتباط تنگاتنگ رؤسای پلیس‌های تخصصی با دستگاه قضایی را مهم و راهبردی خواند و افزود: این ارتباط دوسویه نقش مؤثری در تسریع روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی خواهد داشت.

‌ابراهیمی فراجا را بازوی اصلی قوه قضاییه دانست و تأکید کرد: پلیس به‌عنوان ضابط دستگاه قضا در میدان حضور دارد و باید در حوادث، مدیریت صحنه را به‌درستی و باقدرت در دست گیرد.

وی حفظ امنیت مردم را خط قرمز دستگاه قضا دانست و گفت: ضابطان قضایی باید آشنایی لازم را با ضوابط، اصول و قواعد حاکم بر وظایف و اختیارات خود داشته باشند و دستگاه قضایی آمادگی ارائه آموزش‌های لازم به کارکنان انتظامی را دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان خاطرنشان کرد: پلیس و دستگاه قضایی باید پیشگیری را در اولویت کاری خود قرار دهند تا بتوانند با آموزش همگانی و پیشگیری اجتماعی، امنیت پایدار را در جامعه نهادینه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار