فرماندار شهرستان بهار مطرح کرد؛

تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت

«فیض‌اللهی» گفت: دشمن در تلاش است فرهنگ جهاد و شهادت را به حاشیه ببرد و برای مقابله با آن برگزاری این کنگره در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا یک وظیفه و حرکتی جهادی است.
کد خبر: ۶۰۱۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱ - 04July 2023

تلاش دشمن برای کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، ستاد پشتیبانی کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان و ستاد گرامیداشت ۶۰۸ شهید شهرستان بهار با حضور «مجتبی فیض‌اللهی» فرماندار شهرستان  و با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی فرجی» دبیر کنگره، و سایر اعضای این ستاد برگزار شد.

فرماندار شهرستان بهار در این جلسه اظهار داشت: دشمن در تلاش است فرهنگ جهاد و شهادت را به حاشیه ببرد و برای مقابله با آن برگزاری این کنگره در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا یک وظیفه و حرکتی جهادی است.

وی با بیان اینکه امروزه جوانان ما به سیره و منش شهدا نیازمند هستند، گفت: اگر می‌خواهیم در راستای اهداف انقلاب حفظ دستاوردهای انقلاب تلاش کنیم اصلی‌ترین راه این است که سیره شهدا را ادامه دهیم و سیره شهدا را برای جوانان به خوبی معرفی کنیم.

فیض‌اللهی با اشاره به اینکه ما در کنگره باید به یاد شهدا و پیام شهدا توجه داشته باشیم، متذکر شد: یکی از اهداف برگزاری این کنگره زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست و باید تلاش کنیم که پیام اصلی شهدا را برای نسل جوانان و نسل جدید تبیین کنیم و انتقال ارزش های دفاع مقدس و سیره شهدا مورد بررسی و تبیین قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار