مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خراسان جنوبی:

یادواره شهدای زن خراسان جنوبی برگزار می‌شود

«بصیری‌پور» با تأکید بر تبیین جایگاه و نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس، گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره گرامیداشت ۸ شهید زن خراسان جنوبی با برنامه‌های مختلف فرهنگی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۰۱۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷ - 05July 2023

یادواره شهدای زن خراسان جنوبی همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، دومین جلسه کمیته زن و دفاع مقدس استان با حضور مسئول سازمان بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در محل سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی برگزار شد.

«فاطمه بصیری‌پور» مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در این جلسه با با تأکید بر اینکه زنان در هشت سال دفاع مقدس آیینه تمام‌نمای ایثار و فداکاری بودند و راه آن‌ها باید ادامه یابد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی برای بانوان در مسیر عبودیت و بالندگی دستاوردهای بسیاری داشته است و امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی به زن هویت بخشید.

وی با تأکید بر اینکه زنان نقش بسیار تأثیرگذار و برجسته‌ای در انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس ایفا کردند، تصریح کرد: زنان و بانوان جامعه در انقلاب اسلامی دوشادوش مردان انقلابی در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی حضور داشتند و در شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار محوری و مؤثر عمل کردند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با تأکید بر تبیین جایگاه و نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس، تبیین کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره گرامیداشت ۸ شهید زن خراسان جنوبی با برنامه‌های مختلف فرهنگی برگزار می‌شود.

بصیری‌پور با بیان اینکه شهدا رفتند تا ما امنیت و آرامش داشته باشیم و با نثار جان خود امنیت امروز ما را تأمین کردند، گفت: خداوند روز به روز شهدا را بزرگتر می‌کند و بر مقام آن‌ها می‌افزاید و این ما هستیم که بی‌نام و نشان هستیم و نیازمند عنایت و توجه خاص شهدا هستیم.

وی با اشاره به ‌ضرورت تبیین نقش زنان در دوران دفاع مقدس برای نسل جوان و به‌ویژه بانوان و دختران امروز جامعه، گفت: امروز دشمنان با ابزارهای مختلف و شبکه‌های اجتماعی به دنبال ضربه زدن به‌نظام خانواده و ایجاد خدشه در بنیان خانواده و مخدوش کردن چهره و هویت زن ایران اسلامی است که باید مراقبت‌های لازم از سوی بانوان در این زمینه انجام شود.

برپایی نمایشگاه، تهیه مستند از زندگی شهدای زن استان، معرفی شهدا و ساخت برنامه‌های تلوزیونی، رونمایی از آثار پژوهشی، اجرای طرح جهادی «خادم الشهدا»، برگزاری شب شعر و خاطره، نقش‌آفرینی گردان‌های کوثر بسیج، تولید و نشر محتوای فضای مجازی، برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان بخشی از برنامه‌های این کمیته در هفته دفاع مقدس اعلام شد‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها