فرمانده انتظامی استان البرز:

زنان پیشکسوت دفاع مقدس الگوی ارزشمندی برای زنان امروز جامعه هستند

سردار «هداوند با بیان اینکه یکی از افتخارات دفاع مقدس نقش آفرینی برجسته زنان در آن دوران است گفت: زنان پیشکسوت دفاع مقدس الگوی ارزشمندی برای زنان امروز جامعه هستند.
کد خبر: ۶۰۱۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷ - 05July 2023

نقش زنان در دفاع مقدس برجسته بودسردار سرتیپ دوم پاسدار «حمید هداوند» فرمانده انتظامی استان البرز در نخستین مراسم کشوری تجلیل از پیشکسوتان زن در دفاع مقدس استان البرز که امروز در هیات انصارالامام کرج برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: زنان نقش بسیار برجسته‌ای در دفاع مقدس داشتند و یکی از افتخارات دفاع مقدس نقش آفرینی برجسته زنان در آن دوران است.

وی با بیان اینکه هر قطعه نانی که توسط بانوان پخته می‌شد و به جبهه‌ها ارسال می‌شد بوی برکت می‌داد، تصریح کرد: هر اغذیه خانگی که زنان به جبهه‌ها ارسال می‌کنند رمز پیروزی برای رزمندگان بود و آن‌ها را بیشتر در دفاع مقدس مصمم‌تر می‌کرد.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه زنان پیشکسوت دفاع مقدس الگوی ارزشمندی برای زنان امروز جامعه هستند، خاطرنشان کرد: برگزاری این مراسم به ابتکار اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز فعالیت ارزشمندی بود که می‌تواند نقش مهمی در ثبت جایگاه تاریخی زنان در دفاع مقدس داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها