مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد؛

لزوم به‌کارگیری ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی برای تدوین کتاب «نقش زنان در دفاع مقدس»

«آسمند» گفت: باید از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای فرهنگی برای تدوین و چاپ کتاب «نقش زنان کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس» استفاده شود.
کد خبر: ۶۰۱۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶ - 05July 2023

لزوم به‌کارگیری ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی برای تدوین کتاب «نقش زنان در دفاع مقدس»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، اولین نشست کمیته «زنان و دفاع مقدس» امروز با حضور مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار داشت: پیروزی‌های ما در دوران دفاع مقدس مرهون پشتیبانی‌های همسران و مادران شهدا بود و این ایثارگری‌ها باید مکتوب شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید از ظرفیت ادارات و نهادهای فرهنگی برای چاپ کتاب نقش زنان در دفاع مقدس استفاده شود.

آسمند ابراز داشت: در این راستا لازم است مشاوران امور بانوان ادارات و دستگاه‌های اجرایی در شناسایی سوژه‌های مربوط به حوزه دفاع مقدس همکاری کنند.

وی با بیان اینگه از هرگونه پیشنهاد برای برگزاری باشکوه دومین کنگره ملی شهدای استان استقبال می‌کنیم، خاطرنشان کرد: باید مقدمات چاپ چندین کتاب فاخر در حوزه زنان و دفاع مقدس فراهم شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد متذکر شد: این کتاب‌ها می‌تواند منابع خوبی برای پژوهشگران حوزه دفاع مقدس و ظرفیت خوبی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار