شهردار قزوین:

تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس، از پروژه های مهم شهرداری قزوین است

«صباغی» گفت: تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قزوین، یکی از پروژه های مهم و اولویت دار شهرداری قزوین محسوب می شود.
کد خبر: ۶۰۱۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷ - 05July 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «مهدی صباغی» شهردار قزوین در دیدار «علی اصغر جعفری» معاون هماهنگ کننده و امور استان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که امروز در سالن جلسات شهرداری قزوین، صورت گرفت، اظهار داشت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین یکی از پروژه های مهم و اولویت دار شهرداری قزوین است که برای تکمیل آن از هیچ تلاشی مضایقه نخواهیم کرد.

صباغی افزود: با برنامه ریزی هایی که صورت دادیم امیدواریم طبق زمان بندی فاز نخست اداری و قسمتی از فضای باز مرکز فرهنگی دفاع مقدس در سالروز هفته دفاع مقدس به بهره برداری برسد.

شهردار قزوین در ادامه بر تعامل با دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهاد‌ها و مشارکت در انجام امورات مرکز فرهنگی حوزه دفاع مقدس جهت تکمیل این پروژه مهم فرهنگی استان و اثر گذاری بیشتر در جامعه با ادامه دادن راه شهدا تأکید کرد.

وی افزود: دیوارکشی مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین نیز به زودی آغاز خواهد شد و با اتمام فضاسازی محوطه مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین، کاشت درخت و گل آرایی  و فضای سبز آن در اسرع وقت و تا قبل از مراسم افتتاحیه فاز نخست که در سالروز هفته دفاع مقدس برگزار می شود، انجام خواهد شد.

تاکید بر اتمام ساختمان اداری، نماکاری و دیگر فعالیت های برجای مانده در ساختمان اداری، از دیگر موضوعاتی بود که شهردار قزوین قول مساعد در جهت اتمام آن تا هفته های آتی داد.

در این دیدار سردار سرتیپ‌ دوم پاسدار «عباس مطهری» رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین، «داود میراشه» مدیر منطقه نمونه گردشگری بوستان ملی باراجین، «علی کردی» مدیر پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس، «کامبیز مهاجری» معاون هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار