استاد حوزه علمیه:

دشمن با تمام قوا در تلاش برای کم‌رنگ کردن اعتقادات دینی مردم است

حجت‌الاسلام «اسدی» گفت: مسیر حق و حقیقت و صراط مستقیم صراط علی (ع) است و امروز دشمن تمام تلاش خود را انجام می‌دهد که ذائقه مردم نسبت به مسائل دینی کمرنگ شود لذا باید سبک زندگی ما علوی باشد.
کد خبر: ۶۰۱۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹ - 06July 2023

دشمن با تمام قوا برای کم‌رنگ کردن ذائقه مردم نسبت به مسائل دینی تلاش می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «سید علی اسدی» استاد حوزه علمیه شامگاه (چهارشنبه) در جشن بزرگ بانوان علوی در حسینیه جماران بیرجند، اظهار داشت: آنچه که در غدیر اتفاق افتاد صرف بالا بردن دست امیرالمومنین(ع) نبود، هدف‌گذاری و جریان‌شناسی بود؛ پیامبر(ص) دست حضرت علی(ع) را بلند کردند و فرمود ای مردم اگر مسیری را می‌خواهید که در آن عدالت، سعادت و عاقبت‌بخیری و نشاط باشد فقط این مسیر است لذا «علی مع الحق» فقط برای امیرالمومنین(ع) است.

وی با تأکید بر اینکه مهم‌تر از بیان فضیلت‌های امیرالمومنین(ع)، شناخت این فضیلت‌ها است، بیان داشت: خیلی‌ها بودند که فضیلت امیرالمومنین(ع) را می‌دانستند اما معرف به شأن حضرت نداشتند که این معرفت وارد زندگیشان شود و منش، فکر، ذائقه و هدف حضرت را زندگی خود چک نمی‌کنند و دغدغه امروز جامعه ما اینجاست که دشمن راحت ذائقه‌سازی می‌کند.

استاد حوزه علمیه تأکید کرد: مسیر حق و حقیقت و صراط مستقیم صراط علی (ع) است و امروز دشمن تمام تلاش خود را انجام می‌دهد که ذائقه مردم نسبت به مسائل دینی کمرنگ شود لذا باید سبک زندگی ما علوی باشد.

حجت‌الاسلام اسدی عید غدیر را یک نماد در شادی زندگی دانست و با تأکید بر اینکه هر کسی هر توانی دارد باید به میدان بیاورد تا حضرت علی(ع) در زندگیش نمود داشته باشد، تصریح کرد: بانوانی که نگاهشان دینی و اعتقادی است و به ولایت امیرالمومنین(ع) گره خورده اولین شاخصه‌اش این است که در زندگی آرامش دارند.

وی با تأکید بر اینکه شناخت معرفتی نخستین قدم در سبک زندگی علوی است و رفتار و گفتار و زندگی ما باید رنگ و بوی علوی بگیرد، خاطرنشان کرد: عید غدیر به نام حضرت علی(ع) دست همدیگر را بگیرید و هم کمک کنید چون نام علی(ع) دل‌ها را آرام می‌کند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار