رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی:

آزادراه تهران - شمال با بهره‌گیری از ظرفیت نیروها و تجهیزات بومی ساخته شد

فتاح با اشاره به موفقیت به‌دست آمده در اتمام مسیر رفت قطعه دو آزادراه تهران - شمال گفت: در ساخت این طرح به‌طور کامل از ظرفیت نیروها و تجهیزات بومی استفاده شده است.
کد خبر: ۶۰۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰ - 06July 2023

آزاد راه تهران- شمال با بهره‌گیری از ظرفیت نیروها و تجهیزات بومی ساخته شدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «پرویز فتاح» رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی امروز (پنجشنبه) در آیین بهره‌برداری از قطعه دوم آزاد راه تهران-شمال اظهار داشت: بهره برداری از این طرح ملی بزرگ در آستانه عید غدیر خم افتخار بزرگی است.

فتاح ادامه داد: در حالی که زمانی اجرای این طرح در جامعه و اذهان عمومی با تردید همراه بود که آیا آزاد راه ساخته می‌شود یا نه؟ اما اکنون با اقدامات و تلاش‌هایی که انجام شداین تردید برطرف شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اعلام کرد: در مدت بیش از دو سال فعالیت دولت سیزدهم برای اجرای این طرح تلاش‌ها و پیگیری‌های خوبی انجام شد که امروز شاهد بهره برداری این قطعه هستیم.

وی گفت‌: اجرای آزاد راه تهران - شمال نمایشگاهی از تکنولوژی و کار نیرو‌های ایرانی است و که این طرح با همکاری دولت و بنیاد مستضعفان در این شرایط سخت اداره شده است.

فتاح ابراز امیدواری کرد که قطعه دوم این‌آزادراه در مسیر برگشت در این دولت به بهره برداری برسد.

وی با تاکید بر اراده کامل برای اجرای این طرح وجود دارد، گفت: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در کنار دولت برای اجرای این طرح است و طرحی در تراز بین المللی از نظر تجهیزات به بهره برداری رسید.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی توضیح داد: ۱۰ شرکت پیمانکار، ۱۶ شرکت مشاور و هزار ۵۰۰ دستگاه مهندسی ایرانی در ساخت این طرح فعال هستند.

وی گفت: امیدواریم به وعده‌ای که دولت به مردم می‌دهد ادامه قطعه دوم در مسیر برگشت در این دولت به اتمام برسد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار