در پیامی به دومین اجلاسیه جامعه علما و طلاب «زیرکوه» مطرح شد؛

قالیباف: علما ستون‌های بنای تمدن ایران اسلامی بوده‌اند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اهتمام آیت‌الله «محمد صادق اوحدی» به حفظ، غنابخشی و انتقال میراث فکری و معنوی نسل‌های بعد نقش مهمی در ثبات و اعتلای هویتی در این فرهنگ غنی داشته است.
کد خبر: ۶۰۱۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹ - 06July 2023

رئیس مجلس شورای اسلامی: علما ستون‌های بنای تمدن ایران اسلامی بوده‌اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسبت برگزاری اجلاسیه جامعه علما و طلاب شهرستان زیرکوه و بزرگداشت آیت‌الله «محمد صادق اوحدی» پیامی صادر کرد که توسط امام جمعه شهرستان زیرکوه قرائت شد.

در متن این پیام آمده است؛ اهتمام آیت‌الله «محمد صادق اوحدی» به حفظ، غنابخشی و انتقال میراث فکری و معنوی نسل‌های بعد نقش مهمی در ثبات و اعتلای هویتی در این فرهنگ غنی داشته است.

وی اظهار داشت: حضرت آیت‌الله «محمد صادق اوحدی» احیاگر حوزه علمیه زهان یکی از این عالمان مجاهد است که با وجود امکان حضور در حوزه‌های مشهد و قم ولی سیرهای مألوف با توجه به نیاز مردم به ارتباط با علای ربانی، به موطن خویش بازگشتند و عمر با برکتشان را در مسیر هدایت و تربیت طلاب و تبلیغ دین صرف کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم بزرگداشت ابراز امیدواری کرد که یاد و راه این روحانی وارسته و دلداده اهل بیت (ع) گرامی و پر رهرو باشد؛ چراکه علما و مربیان الهی در قرون متمادی، ستون‌های بنای تمدن ایران اسلامی بوده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها