نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

تبعیت از رهبری کشور را از گزند توطئه‌های دشمنان مصون نگه می‌دارد

آیت‌الله «خاتمی» گفت: تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، کشور را از گزند توطئه‌های دشمنان مصون نگه داشته و دسیسه‌های آن‌ها را نقش بر آب کرده است.
کد خبر: ۶۰۱۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴ - 06July 2023

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، آیت‌الله «علی خاتمی» امام جمعه زنجان امروز در دیدار با دبیرکل جبهه پایداری، اظهار داشت: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های متعددی را علیه کشورمان اعمال کردند اما نتوانستند نقشه‌های شوم خود را عملیاتی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: در مقابل توطئه‌های گوناگون دشمنان باید هوشیار بود و در این میان وحدت و همدلی عامل غلبه بر آن‌ها است.

دبیرکل جبهه پایداری نیز در این دیدار گفت: همواره برای پشتیبانی از انقلاب اسلامی در میدان بوده‌ایم و البته این پشتیبانی نیز هزینه‌هایی داشته است.

«صادق محصولی» با اشاره به انتخابات به عنوان نماد مردم سالاری دینی در کشور، گفت: جبهه پایداری انقلاب اسلامی در تمام انتخابات یک راهبرد و اصول مشخصی دارد و آن را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

وی اضافه کرد: همواره باید برای حفظ ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم و تبعیت از مقام معظم رهبری را نصب العین داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار