نماینده ولی فقیه در مازندران:

ساختار سیاسی اسلام از ولایت و غدیر شکل می‌گیرد

آیت‌الله «محمدی لائینی» با بیان اینکه سرچشمه جریان ولایت، غدیر است، گفت: فلسفه سیاسی نظام اسلامی و ساختار سیاسی اسلام از ولایت و غدیر شکل می‌گیرد.
کد خبر: ۶۰۲۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹ - 07July 2023

ساختار سیاسی اسلام از ولایت و غدیر شکل می‌گیردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ساری با تبریک عید سعید غدیر و بیان اینکه عید غدیر افضل اعیاد است، اظهار داشت: هیچ چیز بهتر از ایمان نیست و کفار با عید غدیر و اکمال دین مأیوس شدند.

آیت‌الله محمدی لائینی با اشاره به برکات و فیوضات معنوی عید سعید غدیر خم تصریح کرد: در روز عید غدیر باید نسبت به کسانی که به حضرت علی (ع) و خاندان نبوت و امامت ظلم کردند تبری جوییم و نسبت به دشمنان خشم داشته باشیم.

این مسئول تقوا را نشانه محبت و مودت به حضرت امیرالمومنین علیه السلام دانست و گفت: حقیقت تقوا محبت حضرت امیرالمومنین (ع) است، زیرا جز آدم‌های با تقوا بر ولایت حضرت علی (ع) ثابت قدم باقی نمی‌مانند.

امام جمعه ساری با تبریک عید غدیر به ساحت مقدس صاحب ولایت حضرت امام زمان (عج) ادامه داد: در بسیاری از شهر‌های مازندران با برپایی مواکب در خیابان‌ها و معابر جشن‌های غدیر به خوبی برگزار شد.

وی با اشاره به در پیش بودن روز حجاب و عفاف و محکوم کردن حادثه‌ای که به وسیله عمال رضاخانی اجرا شد، این حادثه را آغازی برای رواج بی‌حجابی دانست و اذعان داشت: با پیدایش فرقه ضاله بهائیت اولین کشف حجاب توسط بانوان سرکرده بهائیت رخ داد و بنیانگذار کشف حجاب فرقه ضاله بهائیت بوده است.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به روز مباهله تصریح کرد: سرچشمه جریان ولایت، غدیر است و فلسفه سیاسی نظام اسلامی و ساختار سیاسی اسلام از ولایت و غدیر شکل می‌گیرد و ملت ایران با تبعیت و پیروی از ولایت و رهبر معظم انقلاب اسلامی مقابل دسیسه‌های مختلف ایستاده است.

امام جمعه ساری بیان کرد: اگر قرار است در ابعاد مختلف علمی، سیاسی، اقتصادی و ... رشد کنیم باید از ولایت تبعیت داشته باشیم و تجربه نشان داده هرجا دولتمردان به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل کردند موفق بودیم.

به گفته نماینده ولی فقیه استان مازندران سعادت در دنیا و آخرت مستلزم آن است که در پرتاب ولایت فقیه باشیم و تبعیت کنیم.

آیت الله محمدی لائینی با بیان انقلاب اسلامی ضربه بزرگی را به تاریخ استعمار وارد کرده است، خاطرنشان کرد: این ناشی از ولایت فقیه است، زیرا ضربه‌ای که انقلاب اسلامی بر پیکره استعمار زده است بی‌نظیر است و باید به دنیا اعلام کنیم که این ملت با هماهنگی و تبعیت از ولایت پرچم برافراشته شده شهیدان و امام شهیدان و این راه را تا زوال و سرنگونی نظام سلطه ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها