تجدید پیمان جامعه ورزش و جوانان استان فارس با امام اول شیعیان

جامعه ورزش و جوانان فارس به مناسبت عید سعید غدیر و آغاز ولایت امیرالمومنین در یک حرکت نمادین و با اجرای حرکات متنوع ورزشی یکبار دیگر میثاق خود را حضرت امیر المومنین علی ( ع ) اعلام کردند.
کد خبر: ۶۰۲۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶ - 07July 2023

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و دست اندرکاران ورزش فارس امروزجمعه 16 تیرماه از میدان شهدا شیراز تا حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ ( ع ) با اجرای حرکات ورزشی جلوه خاصی به مراسم عید غدیر دادند.

همچنین در حاشیه این مراسم هیات پینگ پنگ فارس با بر پایی موکبی از شرکت کنندگان با پخش شیرینی و شربت پذیرایی کرد.

ورزشکاران رشته های ووشو، تکواندو، کاراته و فوتبال همچنین در محوطه حرم مطهر حضرت شاهچراغ ( ع ) با اجرای حرکات ورزشی این روز بزرگ را جشن گرفتند که با استقبال شرکت کنندگان مواجه شد.

فیلم روپایی زدن فوتبالیست‌های شیرازی در جوار حرم مطهر شاهچراغ، تاخت و تاز سوارکاران، انجام و اجرای حرکات رزمی و نمایش رزمی‌کاران بانوی شیرازی از جمله بخش‌های این مراسم بود.

همچنین سوارکاران هیات سوارکاری فارس در حالی که سوار بر اسب بودند و پرچم نماد روز عید غدیر را در دست داشتند در خیابان ها به تاخت و تاز پرداختند و خاطره ای از حماسه روز عید غدیر را رقم زدند.

ورزشکاران رشته هایی همچون موتور سواری، دوچرخه سواری، سوارکاری ، کاراته، دو و میدانی، ووشو، کونگ فو، پینگ پنگ، فوتبال، راگبی و ورزش های بومی محلی در این مراسم باشکوه شرکت داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار