ادای احترام فرمانده ارشد ارتش در جنوب غرب کشور به خانواده‌های شهدا

امیر سرتیپ ستادحمزه بیدادی به همراه جمعی از مسئولین با خانواده معظم شهدای ارتش در اهواز دیدار و از صبر و استقامت آنان تجلیل کرد.
کد خبر: ۶۰۲۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰ - 08July 2023

ادای احترام فرمانده ارشد ارتش در جنوب غرب کشور به خانواده‌های شهدابه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت و امامت، آیین دیدار و تکریم از خانواده معظم شهدای ارتش امروز با حضور امیر سرتیپ ستاد «حمزه بیدادی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب، فرمانده مرکز ایثارگران کل ارتش، رئیس امور ایثارگران قرارگاه جنوب غرب و  مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک اهواز انجام شد.

امیر بیدادی ضمن تبریک ایام دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم با بیان خاطرات دوران دفاع مقدس اظهار داشت: ملت ایران و مسئولین به خصوص نیرو‌های نظامی تا ابد مدیون شهدا و خانواده‌های آن‌ها هستند.

وی موفقیت‌ها و دستاورد‌های مختلف کشور را به واسطه برکت خون شهدا و صبوری خانواده آن‌ها دانست و افزود: ایستادگی خانواده شهدا بر سر اصول و ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی و صبر بر ادامه مسیر شهدا، بسیار ارزشمند و با اهمیت است. شهدای عزیز ما جان خود را برای دفاع از دستاورد‌های انقلاب و خدمت به مردم فدا کردند امروز نیز ما باید با تأسی به سیره شهدای عزیز، تا پای جان به این مردم خدمت کنیم.

در این دیدار از خانواده شهیدان «عبدالزهرا و حبیب بدوی»، شهید «محمد ندایی» و شهید «عبدالروف اهوازیان» از شهدای ارتش با تقدیم لوح سپاس از طرف ستادکل ارتش تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار