مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان:

هدف از تدوین قانون مبارزه با قاچاق حمایت از اقتصاد داخلی است

«حسینی» هدف از تدوین قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را حمایت از اقتصاد داخلی و ایجاد اشتغال و تولید کنندگانی دانست و گفت: این گروه در داخل کشور کالاهایی را در جهت عرضه به مصرف‌کنندگان تولید می‌کنند.
کد خبر: ۶۰۲۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸ - 08July 2023

هدف از تدوین قانون مبارزه با قاچاق حمایت از اقتصاد داخلی استبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، «سید نجیم حسینی» مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان در جلسه کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق و ارز کردستان هدف از تدوین قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را حمایت از اقتصاد داخلی و ایجاد اشتغال و تولید کنندگانی دانست و اظهار داشت: این گروه در داخل کشور کالاهایی را در جهت عرضه به مصرف‌کنندگان تولید می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید تمام دستگاه‌ها و ارگان‌های مربوطه در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کردستان تعامل و همکاری داشته باشند، گفت: با برخورد و کاهش قاچاق، منع واردات کالاهای خارجی و رونق تولید زمینه تحقق شعار سال محقق می‌شود.

این مسئول در ارتباط با پرونده‌های قاچاق کالا و ارز توضیح داد: از ابتدای سال 1400 شعبه تجدید نظر مقابله با قاچاق در کشور و استان کردستان فعال است، اما بر اساس سیاست جدید وزیر دادگستری، شعب جمع‌آوری و تمامی پرونده‌ها جهت تجدید نظر به تهران فرستاده می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان خاطرنشان کرد: بر اساس اصلاحیه قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز هر گونه تغییر در ماهیت فیزیکی خودرو جرم بوده و در صورت مشاهده توقیف و جریمه نقدی نیز متحمل خواهد خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها