مدیر امور هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان:

هفتمین جشنواره هنری فانوس در همدان برگزار می‌شود

«لطفی‌شهپر» از اعلام فراخوان مرحله استانی هفتمین جشنواره تولیدات هنری فانوس در همدان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۲۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۸ - 09July 2023

«امین لطفی‌شهپر» مدیر امور هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بیان رشادت‌های ایثارگران به زبان هنر  مرحله استانی هفتمین جشنواره تولیدات هنری فانوس در همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در بخش‌های مختلف همچون نقش ولایت و رهبری در پیشبرد دفاع مقدس و آرمان‌ها و تداوم آن، نقش مردم در دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران دفاع مقدس، رزمندگان، جانبازان، آزادگان و خانواده شهدا، رسالت تداوم ارمان‌های دفاع مقدس، سنگر جهاد تبیین، فرهنگ، علم و هنر، جبهه جنگ ترکیبی استکبار جهانی، مدافعان حرم و شهدای امنیت، سبک زندگی رزمندگان و شهدا، از شهید بودن تا شهید شدن، سفرهای راهیان نور و نسل امروز، تاثیر بازدید از مناظر و یادمان‌های دفاع مقدس بر زائران راهیان نور به ویژه نسل جوان برگزار خواهد شد.

مدیر امور هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان به تشریح ضوابط ارسال آثار به جشنواره پرداخت و گفت: آثار تولیدی باید مربوط به سال ۱۴۰۱ باشد و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود همچون هنرهای نمایشی، فیلم‌های آثار نمایشی، متن‌ نمایشنامه، عکس، نقاشی، آثار ویدئویی، فیلم، انیمیشن، نماهنگ، موسیقی، پادکست و نمایش رادیویی به این جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه امسال نیز بخش دانش‌آموزی به جشنواره اضافه شده است، تصریح کرد: در بخش دانش‌آموزی تولید اثار هنری با امکانات و ارائه در حد توان دانش آموزان مورد تایید هیئت داوران است.

لطفی‌شهپر با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره جهت شرکت در مرحله استانی ۲۵ تیر است، ادامه داد: اختتامیه مرحله استانی در شهریور سال جاری برگزار می‌شود.

این مسئول متذکر شد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در همدان، مبدان قائم (عج) مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، مدیریت هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان ارسال کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم فراخوان با شماره‌های ۰۸۱۳۸۳۸۱۰۱۰، ۰۸۱۳۸۳۸۱۰۲۰،  ۰۹۱۲۷۱۱۶۱۸۸ و۰۹۱۸۴۴۲۸۲۲۴ ارسال کنند.

هفتمین جشنواره هنری فانوس در همدان برگزار می‌شود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار