معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران:

نیکوکاران تهرانی در جشن غدیر حامی ۲ هزار یتیم شدند

«دهرویه» گفت: هزار و ۵۱ حامی جدید برای حمایت مادی ومعنوی از هزار و ۸۴۱ یتیم و فرزند محسنین در قالب پویش به عشق علی در مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر ثبت نام کردند.
کد خبر: ۶۰۲۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴ - 08July 2023

نیکوکاران تهرانی در جشن غدیر حامی ۲ هزار یتیم شدندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «محمد دهرویه» معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران با اعلام برگزاری پویش به عشق علی، اظهار داشت: پویش «به عشق علی» به منظور جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین همزمان با دهه امامت و ولایت و بویژه در روز عید سعید غدیر در مهمونی ۱۰ کیلیومتری غدیر برگزار شد.

دهرویه بیان کرد: کمیته امداد استان تهران نیز در این مراسم نسبت به برپایی پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی و ثبت نام خیّران در طرح اکرام ایتام و محسنین اقدام نمود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران ادامه داد: در همین راستا هزار و ۵۱ نفر از مردم نوعدوست حاضر در مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر با حضور در پایگاه‌های کمیته امداد نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام و به جمع خانواده حامیان اکرام ایتام و محسنین پیوستند.

وی اضافه کرد: این تعداد حامی حمایت از هزار و ۸۴۱ یتیم و فرزند محسنین را برعهده گرفتند.

دهرویه یادآور شد: با این تعداد حامی جدید نیز هم اکنون ۹۸ هزار و ۱۳۰ حامی در قالب طرح اکرام ایتام و محسین با کمیته امداد استان تهران همکاری دارند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار