فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مطرح کرد؛

دشمن به دنبال بذرپاشی ناامیدی در جامعه است

سردار «نظری» با بیان اینکه دشمن به دنبال بذرپاشی ناامیدی در جامعه است، گفت: باید با همکاری همه ارگان‌ها بتوانیم با دسیسه دشمنان مقابله کنیم و یکی از این شیوه‌ها افزایش رضایت‌مندی مردم است.
کد خبر: ۶۰۲۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸ - 08July 2023

بهره‌گیری از ظرفیت‌ کارگروه‌های بسیج استان برای پیشرفت کرمان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سردار «محمدعلی نظری» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عصر امروز در نشست تخصصی مجامع بسیجیان استان کرمان با مورد خطاب قرار دادن استاندار کرمان اظهار داشت: شما مشاوران زیادی با عناوین اصلی و افتخاری دارید، دبیر مجامع بسیج استانی را نیز مشاور خود قرار دهید.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: هفت کارگروه استانی و ۶ کارگروه شهرستانی در حال فعالیت است که این مسئله ظرفیت بسیار خوبی است و چنان‌چه کارگروه مدیریت و حکمرانی شهرستانی نیز تشکیل شود می‌تواند در رفع بسیاری از مشکلات مؤثر باشد.

وی با بیان این‌که دشمن به دنبال بذرپاشی ناامیدی در جامعه است و با همکاری همه ارگان‌ها می‌توانیم با دسیسه دشمنان مقابله کنیم، اظهار کرد: باید از این اقدام دشمنان جلوگیری کرد و یکی از شیوه‌ها افزایش رضایت‌مندی مردم است که امیدواریم با همکاری مجامع و کارگروه‌ها این مهم حل شود.

سردار نظری اظهار کرد: برنامه‌های بومی محلی مشخص شده و در هر شهرستان بر اساس نظام مسائل آنان اقدامات لازم  انجام شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر این‌که با داشتن بانک اطلاعاتی، برنامه‌های خلاقانه و ابتکاری می‌توان به تمدن نوین اسلامی دست پیدا کرد، خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت کارگروه‌های شش‌گانه شهرستانی و کارگروه‌های هفت‌گانه استانی می‌توان عقب‌ماندگی استان را جبران کرد و در راستای توسعه این خطه گام برداشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار