دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر مطرح کرد؛

کوتاهی در انتقال پیام واقعه غدیر به نسل‌های آینده

«کارگر» ضمن تشریح ابعاد واقعه تاریخی غدیر گفت: در انتقال پیام واقعه غدیر به نسل‌های آینده کوتاهی شده است، وظیفه ماست که با عملکرد صحیح در مسیر تحقق این امر گام برداریم.
کد خبر: ۶۰۲۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰ - 08July 2023

در انتقال پیام واقعه غدیر به نسل‌های آینده کوتاهی شده استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، نشست معرفتی غدیر و ولایت، عصر امروز در ستاد مدیریت درمان تامین اجتماعی بوشهر برگزار شد.

«حسین کارگر» دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر در این نشست به تشریح ابعاد واقعه تاریخی غدیر پرداخت و اظهار داشت: در انتقال پیام واقعه غدیر به نسل‌های آینده کوتاهی شده و تشریح و تبیین این رویداد عظیم به درستی صورت نپذیرفته و لذا وظیفه ماست که با عملکرد صحیح در مسیر تحقق این امر گام برداریم.

وی افزود: اگر در طول تاریخ زمینه برخی تفرقه‌ها در جهان اسلام فراهم گردید، به این دلیل بود که پیام غدیر و حقایق آن به‌درستی تشریح و تبلیغ نشد.

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر یادآور شد: مسئله غدیر یکی از پر اهمیت‌ترین وقایع جهان اسلام است و در تبیین و تشریح این واقعه باید برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد و از همه ظرفیت‌های تبلیغی در این راه بهره برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار