شهید حسین تیموری جروکانی: حجاب شما کوبنده‌تر از خون شهداست

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «حسین تیموری جروکانی» آمده است: با حجاب کامل اسلامیتان مشت محکمی بر دهان شرق و غرب جنایتکار بزنید و بدانید که حجاب شما کوبنده‌تر از خون شهداست.
کد خبر: ۶۰۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶ - 08July 2023

حسین تیموری جروکانی: حجاب شما کوبنده‌تر از خون شهداستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«حسین تیموری جروکانی» یکی از ۲۴ هزار شهید استان اصفهان و اهل شهرستان «اصفهان» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید

«حسین تیموری جروکانی» فرزند «عباس» دوم فروردین ۱۳۴۷ در شهرستان «اصفهان» به دنیا آمد و سرانجام بیست‌ویکم تیر ۱۳۶۷ منطقه عملیاتی عین خوش به شهادت رسید و و مزارش در گلستان شهدای اصفهان واقع است.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

مردم شهیدپرور! همیشه پیرو خط امام خمینی(ره) باشید و به دستورات رهبر عمل کنید و بدانید که تا موقعی موفق و پیروز هستید که پیرو خط امام باشید و همیشه در پشت جبهه در صحنه حضور یابید و با دشمنان اسلام منافقین که در داخل می‌خواهند با انقلاب مبارزه کنند قبل از آنکه آنها دست به جنایتی بزنند شما آنها را به سر جای خودشان بنشانید و دیگر آنکه پشتیبان روحانیون اصیل و در خط امام باشید که به گفته امام عزیزمان اسلام بدون روحانیت مانند کشور بدون طبیب است.

ای برادرانم! بعد از من سلاحم را بر دوش گیرید و راهم را که راه تمامی شهیدان اسلام است ادامه دهید. هرگز از خط امام خمينی(ره) که نشات گرفته از ائمه و پیامبر اسلام است خارج نشوید که خارخ شدن از خط امام در حقیقت خارج شدن از خط الله است و انسان را به گمراهی و ظلمات سوق می‌دهد پس باید مواظب باشيد که کارهایتان با خط امام تطبیق می‌کند یا خیر آیا مورد رضای خداوند است یا نه و تمام کارهایتان را با نیت پاک و برای رضای خداوند انجام دهید.

ای خواهرانم! زینب‌وار رسالت خون شهیدان را بر دوش بگيريد و صبور و بردبار باشید و با حجاب کامل اسلامیتان مشت محکمی بر دهان شرق و غرب جنایتکار بزنید و بدانید که حجاب شما کوبنده‌تر از خون شهداست.

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها