مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

«محمدحسین منصف» مرد میدان سخت و نرم جهاد بود

سردار «ملکی» در پی عروج شهادت گونه «محمدحسین منصف» جانباز، آزاده، نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۶۰۲۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸ - 08July 2023

«منصف» مرد میدان سخت و نرم جهاد بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در پی عروج شهادت گونه «محمدحسین منصف» جانباز، آزاده، نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

عروج شهادت گونه «محمدحسین منصف» از جانبازان هشت سال دفاع مقدس که مدال آزادگی را نیز بر گردن دارد، موجب تألم و تأثر اینجانب شده است.

«محمدحسین منصف» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس اهل شهرستان بابل در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است.

این آزاده سرافراز دفاع مقدس اهل قلم و پژوهش در حوزه ایثار و شهادت نیز محسوب می‌شود که در این عرصه صاحب آثار متعددی است.

این نویسنده دفاع مقدس که سال‌ها در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در کسوت مدیر تحقیقات و اسناد مشغول به فعالیت بود نقش موثری در عرصه تألیفات و تولیدات کتاب ایفا کرده است.

این پژوهشگر دفاع مقدس، سال‌ها در نشریه «سبز سرخ» ویژه نامه کنگره سرداران و ده هزار شهید استان مازندران فعالیت کرد و در حوزه معرفی شهدای دیار علویان و فرماندهان دفاع مقدس و نقش لشکر ویژه ۲۵ کربلا قلم زد و خود کتابی است قطور از خاطرات و ناگفته‌های سال‌های دفاع مقدس و اسارت.

«منصف» در جریان اغتشاشات اخیر جانانه در مقابله با دشمنان و براندازان داخل کشور ایستاد و نشان داد جهاد در راه خدا و دفاع از ولایت فقیه جبهه سخت و نرم نمی‌شناسد و در همه حال باید پشت سر این نظام و ولایت فقیه باشیم چراکه برای حفظ این خاک و این سامان خون‌های پاک شهدای بسیاری تقدیم شده است.

«منصف» از جمله مردان مردی بود که در عرصه‌های مختلف نظام حضور فعال داشت و در آخرین حضورش نیز هنگامی که در موکب فاطمیون شهرستان بابل از عاشقان ولایت و امامت و شرکت کنندگان در جشن عید غدیرخم پذیرایی می‌کرد، به همرزمان شهیدش پیوست.

اینجانب عروج شهادت گونه این جانباز و آزاده دفاع مقدس، نویسنده و پژوهشگر توانمند حوزه جهاد و شهادت و این مرد خستگی ناپذیر میدان جهاد فرهنگی را به جامعه ایثارگران، آزادگان، جانبازان و بویژه خانواده معزز و محترمشان و همچنین همکاران اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال همنشینی با علی بن ابیطالب (ع) را برای آن عزیز سفرکرده خواهان و خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار