بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون:

تولید فیلم با محوریت دفاع مقدس از نان شب هم واجب‌تر است

فقیه، گفت: تولید فیلم با محوریت دفاع مقدس و خاطرات شهدا از نان شب خوردن هم واجب‌تر است؛ این بالاتر از نیاز است و یک ضرورت برای جامعه محسوب می‌شود، اما افسوس که اصلاً کسی به فکر نیست!
کد خبر: ۶۰۲۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵ - 09July 2023

تولید فیلم با محوریت دفاع مقدس از نان شب هم واجب‌تر استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، مهدی فقیه بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در پی دیدار اخیر مقام معظم رهبری با جمعی از خانواده شهدا و گلایه ایشان نسبت به کم کاری در خصوص شهدا و تأکیدشان مبنی بر اینکه خاطره‌های شهدا باید باز زبان هنر زنده نگه داشته شود در گفت‌وگویی اظهار داشت: تولید فیلم با محوریت دفاع مقدس و خاطرات شهدا از نان شب خوردن هم واجب‌تر است؛ این بالاتر از نیاز است و یک ضرورت برای جامعه محسوب می‌شود، اما افسوس که اصلاً کسی به فکر نیست!

بازیگر فیلم‌های سینمایی «شکارچی شنبه» و «ملک سلیمان» افزود: از وزارت ارشاد گرفته تا تهیه کنندگان همه دنبال کار‌های کمدی و خنده دار هستند! آن‌ها بهانه شان این است که مردم حال شان خوب نیست و با دیدن این کار‌ها شادمان می‌شوند در صورتی که آن‌ها اصلاً به فکر مردم نیستند و تنها به پول و منافع مادی خود می‌اندیشند.

وی ادامه داد: من فیلم دفاع مقدس زیاد دارم و بیشترین جایزه و تقدیرهایم را برای کار‌های دفاع مقدس گرفتم. حضور من در این فیلم‌ها و واکنش‌هایی که از سوی مردم دیدم بار‌ها برایم اثبات کرده که مردم از کار‌های دفاع مقدس خوششان می‌آید و این کار‌ها را دوست دارند نه کار‌های مسخره و چیپ که به کرات تولید می‌شوند.

فقیه با تأکید بر اینکه مردم دنبال کار‌های معنوی دفاع مقدس هستند تصریح کرد: عده‌ای بی سواد اداره امور را در دست گرفته و تنها به پول فکر می‌کنند!‌ای کاش یک روزی این پول پرستی و این اختلاس‌ها از بین برود! این‌ها درد است یک درد بزرگ و همه ما در حال زجر کشیدن از این درد بزرگ هستیم. من امیدوارم مسئولان دغدغه‌مند کمی به فکر باشند و همت و همیت به خرج بدهند و سینمای دفاع مقدس را مجدداً احیا کنند.

این سینماگر در پایان این گفت‌وگو افزود: این نیاز ضروری است که فیلم‌های دفاع مقدس با محوریت خاطرات و زندگی شهدا ساخته شود تا نسل جوان که کمترین آگاهی از آن روزگار و آن مردان و آن دوران ندارد بتواند با اهداف و آرمان‌های والای آن‌ها آشنا شود. تولید فیلم‌های دفاع مقدسی می‌تواند باعث شود تا نقشه دشمنان برای از راه به در کردن جوانان این مرز و بوم شکست بخورد. ما نباید بیش از تعلل کنیم، ما نباید دست روی دست بگذاریم و سینمای دفاع مقدس را رها کرده و به این همه کمدی‌های سطحی و سخیف برسیم!

منبع: سینماپرس

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار