استاندار قزوین:

مبارزه با فساد یکی از کار ویژه‌های اصلی در استان قزوین است

اعلایی گفت: مبارزه با فساد یکی از کار ویژه‌های اصلی در استان قزوین است و برای برخورد این مقوله برنامه‌ریزی‌های جدی شده و انتظارات هم از دولت در این خصوص بالاست، به همین دلیل این کارخواست باید در بین دهیاران هم ساری و جاری باشد.
کد خبر: ۶۰۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ - 09July 2023

مبارزه با فساد کار ویژه تیم مدیریتی استان/دهیاران اصل بی طرفی را در انتخابات اعمال کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «محمدمهدی اعلایی» استاندار قزوین امروز در همایش گرامیداشت روز دهیار اظهار داشت: موضوع سلامت یکی از موضوعات بسیار مهمی است که باید در اولویت دهیاران قرار گیرد و دهیاران باید در حوزه سلامت در رفتار و تصمیمات دقت داشته باشید.

وی افزود: عملکرد دهیاران باید منجر به نتیجه شود و مردم خروجی ها را موفق و مناسب ببینند تا بدین وسیله شاهد افزایش امید در بین مردم روستا باشیم.

اعلایی گفت: مبارزه با فساد یکی از کار ویژه‌های اصلی در استان قزوین است و برای برخورد این مقوله برنامه ریزی های جدی شده و انتظارات هم از دولت در این خصوص بالاست، به همین دلیل این کارخواست باید در بین دهیاران هم ساری و جاری باشد.

این مسئول با بیان اینکه ساختارمند کردن فعالیت ها از مهم ترین وظایف اداره کل روستایی استانداری قزوین است، اظهار داشت: برای موفقیت هرچه بیشتر دهیاران باید تعامل با یکدیگر و تعامل با استانداری را افزایش دهند و از تجربیات موفق یکدیگر بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه در آستانه انتخابات مجلس قرار داریم، افزود: حوزه فعالیتی دهیاران یکی از محل‌هایی است که کاندیداها مدنظر دارند تا در فضای رقابت و رای آوری از آن استفاده کنند و در همین راستا از دهیاران انتظار می روند تا اصل بی طرفی را اعمال کنند و دهیاری ها، بخشداری، شهرداری ها و دیگر ارکان حاکمیت نباید جهت گیری انتخاباتی داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار