رييس كل دادگستری استان اصفهان مطرح کرد؛

اهمیت جهاد تبيين به‌عنوان يک سپر ايمن در مقابل دشمنان نظام

حجت‌الاسلام «جعفری» گفت: جهاد تبيين به‌عنوان يک سپر ايمنی كه می‌تواند از نفوذ و ضربه دشمن به باور مردم پيشگيری كند اهميت پيدا كرده است.
کد خبر: ۶۰۲۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴ - 09July 2023

اهمیت جهاد تبيين به‌عنوان يک سپر ايمن در مقابل دشمنان نظامبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام‌ «اسدالله جعفری» رييس كل دادگستری استان اصفهان امروز (یکشنبه) در چهارمين نشست شورای مديران قضايی استان سال ۱۴۰۲ در دادگستری كل استان اصفهان با تبريک فرا رسيدن عيد سعيد غدير با تاكيد بر اهميت پيروی از ولايت، اظهار داشت: همه ما بايد پيروی واقعی از ولايت را محور همه تفكرات و كارهای خود قرار داده و همواره خود و معرفتمان نسبت به ولایت را افزايش دهيم چرا كه راس همه امور، اصول و فروع و اساس دین ما امامت و ولایت است.

وی عنوان کرد: ولایت بزرگ‌ترین نعمت الهی است و در سایه آن جامعه بشری هدایت شده و به قله كمال رسیده و هزاران شخصيت كامل و تمام عیار تحویل تاریخ و الگوی ماندگار داده است.

رييس كل دادگستری استان اصفهان پیام اصلی واقعه غدیر را ولایت‌مداری و اطاعت از ولی خدا خواند و افزود: آنچه كه از واقعه غدير به روح و جان انسان حقيقت‌طلب می‌تابد پيام ولايت‌مداری است. هر كس جويای حیات طیبه است بايد در سایه‌سار ولایت معصومین (ع) زندگی كند و در دوران غیبت نيز پيرو ولی فقيه باشد.

حجت‌الاسلام‌ جعفری خاطرنشان كرد: امروز دشمنان ما برای اینکه بتوانند به باورها، اعتقادات و سپس به انقلاب و نظام ما ضربه بزنند، اطلاعات خود را در حوزه معرفت شناختی بالا برده است به همين دليل است كه جهاد تبيين به‌عنوان يک سپر ايمنی كه می‌تواند از نفوذ و ضربه دشمن به باور مردم پيش‌گيری كند، اهميت پيدا كرده است.

وی با اشاره به دیدار اخیر مسئولان قضایی كشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: باید توجه‌ داشته باشيم رهبر معظم انقلاب اسلامی از هر يک از ما به عنوان یک مدیر چه می خواهند؟ و پاسخ به اين سوال محور فعاليت‌های ما قرار گيرد. هنگامی كه ما جایگاه و سمتی را با این اهمیت در اختيار داريم باید همه هم و غم خود را برای تحصیل رضایت خداوند به كار بسته حتی اگر مورد تقدیر و تشویق کسی قرار نگیریم.

رييس كل دادگستری استان اصفهان با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مسأله سلب اعتبار از اسناد غیررسمی متذکر شد: دادگستری استان در اين خصوص بايد كارهای زيادی انجام دهد. ظرفیت علمی و اجرايی استان اصفهان بسیار بالاست. دستگاه قضايی استان باید به یکی از اتاق‌های فکر قوه قضاییه تبديل شود و منبع پیشنهاد و تولید طرح و برنامه برای قوه قضاییه باشد.

حجت‌الاسلام جعفری بر حمايت و اجرای كامل مصوبات قرارگاه اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان، صيانت مدیران از کارکنان، اخلاق‌مداری در برخورد با مردم، تعامل سازنده و كارگشا با ساير نهادها و هدفمندتر شدن فعاليت‌های دستگاه قضايی استان در حوزه پيشگيری از وقوع جرم، احيای حقوق عامه و مبارزه با مفاسد اداری، اقتصادی، و اجتماعی به‌ويژه در مسأله آزادی‌های مشروع تاكيد كرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تكليف همه مسئولان از جمله قوه قضاييه را متذكر شده و فرمودند هر گونه رفتاری كه به نام آزادی، خلاف شرع مقدس و نامشروع باشد بايد وفق شرع و قانون برخورد كرد البته بايد برخوردها همراه با تدبير و برنامه باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار