مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران مطرح کرد؛

حل مشکل جانبازان و ایثارگران شهرداری

کیانی گفت: هدف ما رسیدگی به مسائل و مشکلات ایثارگران و فرزندان شاهد شاغل است.
کد خبر: ۶۰۲۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸ - 09July 2023

حل مشکل جانبازان و ایثارگران شهرداریبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «عباس کیانی» مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران در جلسه نظارت ستادی که با حضور «محمد رضا پوریافر» شهردار منطقه ۲۱ و جمعی از معاونین و مدیران منطقه برگزار شد، اظهار داشت: تکریم و ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و خدمت به همکاران جانباز و ایثارگر و فرزندان شاهد از وظایف مهم ما در اداره امور ایثارگران است.

«کیانی» در ادامه گفت: جانبازان و ایثارگران ما در طول هشت سال دفاع مقدس و جنگ دچار آسیب‌های جدی و روحی غیرقابل جبران شده و نمی‌شود کل بها را پرداخت کرد و همچنین فرزندان شاهد ما ستون زندگی خود را از دست داده، چگونه می‌شود جبران مافات کرد و محاسبه کنیم.

«محمدرضا پوریافر» شهردار منطقه ۲۱ در ادامه ضمن تبریک ولادت حضرت امام موسی کاظم (ع) و خیر مقدم و تشکر از برگزاری این جلسات گفت: حضور جانبازان و ایثارگران و فرزندان شاهد در ادارات و بخش‌های مختلف خدمت‌رسانی، به عنوان یادگاران شهیدان گرانمایه و هشت سال دفاع مقدس، مایه مباهات و افتخار است.

در پایان این جلسه هر یک از فرزندان شهید شاغل و ایثارگران و جانبازان در منطقه ۲۱ پس از معرفی خود به بیان مشکلات و درخواست‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها