سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری گیلان:

جایگاه والای زنان در جامعه ایرانی غیر قابل انکار است

«جلائی» با تاکید بر اینکه زنان ایرانی اسلامی با تاسی از حضرت زینب (س)، صبر، گذشت و مقاومت را در تاریخ ثبت کرده‌اند گفت: زنان علاوه بر حضور در پشت جبهه‌ها در حمایت و پشتیبانی از رزمندگان اسلام نیز نقش بسزایی داشتند.
کد خبر: ۶۰۲۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵ - 10July 2023

جایگاه والای زنان در جامعه ایرانی غیر قابل انکار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «محمد جلائی» سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری گیلان امروز در دومین نشست کمیته زنان دفاع مقدس در استانداری گیلان با اشاره به جایگاه زنان در اجتماع از نگاه اسلام اظهار داشت: با حضور و ظهور و بروز زنان در عرصه‌ها، جامعه به سمت حقیقت حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه جامعه ایرانی جامعه‌ای مادر سالار بوده و جایگاه ویژه‌ای برای مادران در فرهنگ ایرانی اسلامی دیده شده است، گفت: مردان حقیقی و واقعی همسران دختران خود را به خوبی تکریم می‌کنند چرا که در آیات قرآن و روایات اهل بیت (ع) زنان در جایگاه والایی قرار دارند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری گیلان با تاکید بر اینکه زنان ایرانی اسلامی با تاسی از حضرت زینب (س)، صبر، گذشت و مقاومت را در تاریخ ثبت کرده‌اند، افزود‌: در طول تاریخ زنانی داشتیم که به خاطر حفظ حیا و عفت به ویژه در زمان دستور کشف حجاب رضاخانی در خانه مانده و بیرون نیامدند تا از عفت و حیای خود حفاظت کنند.

جلایی با اشاره به فعالیت اثربخش زنان در دفاع مقدس گفت: زنان علاوه بر حضور در پشت جبهه‌ها در حمایت و پشتیبانی از رزمندگان اسلام نقش بسزایی داشتند.

وی با بیان اینکه در عصر جنگ جدید دشمن خانواده و مادران را نشانه گرفته است، تصریح کرد: باید با الگوسازی و معرفی جایگاه حقیقی زنان توطئه‌های دشمن را یکی پس از دیگری نقشه بر آب کرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری گیلان با اشاره به جایگاه والای زن در جمهوری اسلامی و پیشرفت‌های آنان افزود: پیروزی جبهه حق همیشه قطعی است و با امید به خدا و تلاش موثر این مسیر نیز با موفقیت به سرانجام خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار