رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

اجتماع بزرگ مردمی عفاف و حجاب در «بیرجند» برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «مشرفی» از برگزاری اجتماع مردمی عفاف و حجاب در روز چهارشنبه 21 تیر در استان خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: این ویژه مراسم در مرکز استان ساعت 9 صبح در میدان ابوذر با حضور مردم بصیر و همیشه در صحنه بیرجند برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۰۲۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷ - 10July 2023

اجتماع بزرگ مردمی عفاف و حجاب در «بیرجند» برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «محسن مشرفی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امروز (دوشنبه) در جلسه برنامه‌ریزی اجتماع مردمی عفاف و حجاب، اظهار داشت: طرح و نقشه انگلیس خبیث در ایران اسلامی و در منطقه غرب آسیا از قدیم طرح بسیار خطرناک و بسیار مکارانه و خباثت آمیز بود که در جهت دین‌زدایی و غربی‌سازی کشورهای مسلمان نقشه و طرح بسیار شومی داشتند و در راستای تضعیف قوت و قدرت ایران بسیار تلاش کردند ولی با موانع بزرگ مردم و روحانیت در برابر زیاده‌خواهی و چپاول روبرو شدند.

وی بیان داشت: بن مایه دینی و معرفتی که در مردم ایران وجود داشت اجازه پیشروی و دسترسی انگلیس خبیث به این خواسته را نداد و با هوشیاری که مردم و علمای دین در این کشور داشتند پروژه دشمنان با شکست مواجه شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: در سال 1314 هجری شمسی، بالغ بر دو الی سه هزار نفر از افراد تحصن کرده در مسجد گوهرشاد را با تیر بار به شهادت رساندند و در عین حال  مردم ایستادگی کرده و از دین جانانه دفاع نمودند که موجب برچیده شدن بساط طرح کشف حجاب رضا خانی شد.

حجت‌الاسلام مشرفی تبین کرد: علی‌رغم شکست طرح کشف حجاب در آن سال‌ها، دشمن دست از تهاجم فرهنگی برنداشته و در حال حاضر نیز دنبال تزریق ناامیدی در دین و اغفال عده‌ای است لذا ضرورت دارد در مقابل تهاجم ناجوانمردانه دشمن با توجه به مطالبات جدی مردم و خانواده‌های شهدا ما نیز هماهنگ با سراسر کشور در راستای حمایت از احکام دین و گرامیداشت شهدای عفاف و حجاب مطالبه و حمایت از مسئولان در پیگیری ویژه قانون عفاف و حجاب اجتماع بزرگ مردمی را در تمام شهرستان‌های استان برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: مسئولان با همکاری مردم، جنگ ترکیبی دشمن را به خوبی مدیریت کردند اما در قضیه عفاف و حجاب، ضعف عملکرد مسئولان مشهود است لذا ضرورت دارد با هدف مطالبه‌گری و حمایت از مسئولان برگزاری باشکوه اجتماع محوری عفاف و حجاب مورد توجه جدی قرار گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری اجتماع مردمی عفاف و حجاب در روز چهارشنبه 21 تیر در سطح استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: این ویژه مراسم در مرکز استان ساعت 9 صبح در میدان ابوذر با حضور مردم بصیر و همیشه در صحنه بیرجند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار