مسئول امور مساجد تبلیغات اسلامی کردستان:

آگاه‌سازی جوانان امری مهم در راستای جوانی جمعیت است

حجت‌الاسلام «کاوه» آگاه‌سازی عموم مردم بویژه جوانان را امری مهم در راستای جوانی جمعیت دانست و گفت: ادار‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در راستای حمایت از خانواده و توجه به جوانی جمعیت برنامه‌های مختلفی در سطح استان در دستور کار دارد.
کد خبر: ۶۰۲۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲ - 10July 2023

آگاه‌سازی جوانان امری مهم در راستای جوانی جمعیت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «کاوه» مسئول امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از استان کردستان اظهار داشت: امروزه جوانی جمعیت از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و بزرگان کشور است و باید برای این مهم تدابیری اندیشیده شود.

وی آگاه‌سازی عموم مردم بویژه جوانان را امری مهم در راستای جوانی جمعیت دانست و افزود: ادار‌ه کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در راستای حمایت از خانواده و توجه به جوانی جمعیت برنامه‌های مختلفی در سطح استان در دستور کار دارد.

مسئول امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: برگزاری 50 کارگاه توجیهی آموزشی تخصصی ویژه مبلغین و مبلغات استان کردستان در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام کاوه اعلام کرد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان علاوه بر برگزاری کارگاه‌های آموزشی سعی دارد از طریق برگزاری مسابقات فرهنگی، اجرای مراسم و برنامه‌های شادی‌آفرین زمینه‌ساز  حمایت از خانواده‌ها و ایجاد فضایی با نشاط برای آنها باشد.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار