دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان:

مبارزه فرهنگی بالاترین جهاد تبیین برای آشکار ساختن چهره واقعی استکبار است

حجت‌الاسلام «مظاهری» گفت: مبارزه فرهنگی و رسانه‌ای با جریان صهیونیسم جهانی بالاترین جهاد و مصداق جهاد تبیین برای آشکار ساختن چهره واقعی استکبار است.
کد خبر: ۶۰۲۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰ - 10July 2023

مبارزه فرهنگی بالاترین جهاد تبیین برای آشکار ساختن چهره واقعی استکبار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «محسن مظاهری» ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان امروز (دوشنبه) با «جان جیمر یوبل» کارشناس در جنگ نرم ورسانه و محقق ضد صهیونیسم جهانی از فلوریدای آمریکا و «غلامرضا منتظمی» دیپلمات سابق ایران در کشور فرانسه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام مظاهری به تبیین حقایق اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از بالاترین معروفات تبیین حقایق و واقعیت‌هاست و از چهره دروغین آمریکا که در مجامع بین‌المللی درست شده است و این واقعیت‎‌هایی را که شهروندان و انسان‌هایی که بر تاریخ و اتفاقات کشور آمریکا مطلع هستند باید برای همگان بیان کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان خطاب به «جان جیمز یوبل» عنوان کرد: شما یک مبارز فرهنگی و رسانه‌ای با جریان صهیونیسم جهانی هستید که این فعالیت‌های شما بالاترین جهاد و مصداق جهاد تبیین برای آشکار ساختن چهره واقعی استکبار است.

«جان جیمر یوبل» کارشناس در جنگ نرم و رسانه و محقق ضد صهیونیسم از فلوریدای آمریکا بیان داشت: واقعیت این است که مدیریت رسانه‌ای دنیا در اختیار صهیونیسم است هرچه بخواهد به ذهن مخاطبین القاء می کند.

وی افزود: یک آمریکای دروغین درست کرده اند که حتی صدای سلبریتی‌ها و بعضی از سیاستمداران و جامعه علمی آمریکا را در آورده است.

کارشناس در جنگ نرم ورسانه و محقق ضد صهیونیسم به نهضت تبیین تسلط یهود بر آمریکا اشاره و تصریح کرد: نهضتی برای تبیین تسلط یهود بر آمریکا و بی‌ارادگی حاکمیت و مردم در کشورها شکل گرفته است. رسانه یهود به واسطه ترسی که از ایران اسلامی دارد اخبار دروغین از ایران را رسانه ای می کند تا مانع از قدرت کشور ایران شود و آمریکا از نفوذ اقتصادی ایران در سایر کشورها واهمه و ترس دارد.

جان جیمر یوبل به گفتمان مبارزه با آمریکا اشاره و یادآور شد: ایران در گفتمان مبارزه با آمریکا موفق بوده و هرچه انقلاب اسلامی ایران در حوزه اقتصادی قدرتمند شود جبهه مقابل آمریکا قوی‌تر می‌شود؛ لذا یهود با تحریم‌ها سعی در جلوگیری از قدرت اقتصادی ایران دارد.

در این جلسه جان جیمر یوبل گزارشی از فعالیت‌های رسانه‌ای و مطالعاتی خود در ارتباط با جنگ نرم و در زمینه فروپاشی اخلاق و خانواده و ارزش های دینی در غرب ارائه و ستاد امر به معروف و نهی از منکر آمادگی خود را جهت ارتباط با دستگاه‌های حاکمیتی در خصوص فعالیت‌ها اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار