برگزاری جشنواره قرآنی کارکنان بنیاد شهید و امورایثارگران استان قزوین

جشنواره قرآنی کارکنان بنیاد شهید و امورایثارگران استان قزوین و خانواده‌های آنها در رشته‌های تحقیق، ترتیل و حفظ قرآن‌کریم، اذان و خوشنویسی سوره مبارکه ملک برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴ - 10July 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، جشنواره قرآنی کارکنان بنیاد شهید و امورایثارگران استان قزوین و خانواده‌های آنها در رشته‌های تحقیق، ترتیل و حفظ قرآن‌کریم، اذان و خوشنویسی آیه‌های 1 و 2 سوره مبارکه ملک با حضور «سمیه اسمعیلی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار شد.

«ثمین علی‌محمدی» فرزند کارمند «حمید علیمحمدی» در رشته حفظ قرآن‌کریم بخش فرزندان کارمندان «مریم دولت‌آبادی» در رشته حفظ قرآن‌کریم بخش کارمندان و «مریم دولت‌آبادی» «زهرا قربان‌پور» «زهرا شعبانی» «زینب بابا» «الهام افلاطونی» در رشته ترتیل قرآن‌کریم بخش بانوان موفق به کسب امتیازات لازم جهت شرکت در جشنواره کشوری شدند.

همچنین «حمید آقازمانی» و «علی گودزوندچگینی» در رشته ترتیل قرآن‌کریم بخش آقایان «محمد اعلایی» در رشته تحقیق قرآن‌کریم به جشنواره کشوری قرآنی کارکنان بنیاد شهید و امورایثارگران استان قزوین و خانواده‌های آنها معرفی شدند.

نتایج رشته خوشنویسی آیه‌های 1 و 2 سوره مبارکه ملک متعاقبا اعلام می‌شود و همچنین شرکت‌کنندگان در رشته اذان حائز رتبه نشدند.

نفراتی که امتیاز بالای 60 در این دوره از مسابقات را به دست آوردند، با ارائه مستندات مربوطه جهت شرکت در جشنواره کشوری به بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار