فرمانده انتظامی شهرستان برخوار خبر داد؛

دستگيری ۳ خرده فروش در برخوار

سرهنگ «خلیلی» از دستگیری ۳ خرده فروش عمده مواد مخدر و ۱۰ معتاد متجاهر در اجرای طرح امنیت محله محور توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.
کد خبر: ۶۰۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱ - 10July 2023

دستگيری ۳ خرده فروش در برخواربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ «نعمت خلیلی» فرمانده انتظامی شهرستان برخوار  امروز (دوشنبه) در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور ماموران کلانتری ۱۱ و پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان برخوار اقدامات لازم به منظور شناسایی و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر، محکومان متواری و معتادان متجاهر را انجام دادند.

وی عنوان کرد: در اجرای اين طرح مأموران با اقدامات هوشمندانه و پليسی خود ۳ خرده فروش عمده مواد مخدر را دستگیر کرده و مقاديری انواع مواد مخدر را نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار تصريح کرد: در اين طرح همچنين ۱۰ معتاد متجاهر و پرخطر نیز جمع‌آوری و برای درمان به مراکز ترک اعتياد معرفی شدند.

سرهنگ خلیلی با تقدير و تشکر از همکاری دستگاه قضائی در برخورد با توزيع‌کنندگان مواد مخدر، خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های ارتقای امنيت اجتماعی از اولويت‌های انتظامی شهرستان برخوار بوده و اين طرح‌ها به طور مستمر در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار