در سالروز رژه حماسی ۱۹ تیر ۵۸ صورت گرفت؛

اعطای نشان خادمی حرم حضرت معصومه (س) به فرماندهان نیروی زمینی و هوانیروز ارتش

نشان خادمی حرم حضرت معصومه (س) همزمان با سالروز رژه هوایی و زمینی هوانیروز در ۱۹ تیر ۱۳۵۸، به فرماندهان نیروی زمینی و هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران اعطا شد.
کد خبر: ۶۰۲۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴ - 10July 2023

اعطای نشان خادمی حرم حضرت معصومه (س) به فرماندهان نیروی زمینی و هوانیروز ارتش

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی و امیر خلبان «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز به همراه جمعی از فرماندهان، مسئولان و پرسنل این نیرو مضجع مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) را زیارت کردند.

فرماندهان ارتش پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر و پاسخ به ابراز احساسات پاک زائران و مجاوران کریمه اهل بیت (س) بخصوص گفت‌وگوی صمیمی با خانواده‌های معظم شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس، بر سر سفره کرامت بانوی آب و آیینه گردهم آمدند.

از برنامه‌های حضور فرماندهان در حرم مطهر حضرت معصومه (س)، اعطای حکم خادم افتخاری حرم به امیر «حیدری» و امیر «قربانی» از سوی آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر بود که با حضور حجت الاسلام صفر فلاحی مدیرحرم و هادی محمودنژاد معاون اجرایی آستانه مقدسه صورت گرفت.

حجت الاسلام فلاحی در این مراسم طی سخنانی، ولایت پذیری را از شاخصه‌های اصلی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی و مایه مباهت و افتخار دانست.

همچنین یکی از خلبانان هوانیروز دقایقی در رثای اهل بیت (ع)، مدیحه سرایی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار