پدر شهید عجمیان:

فرزندم برای حفظ حرمت «عفاف و حجاب» به شهادت رسید

»عجمیان» گفت: شهید «روح الله عجمیان» برای اینکه چادر از سر زن مسلمان نیافتد به شهادت رسید.
کد خبر: ۶۰۲۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۰ - 14July 2023

شهید عجمیان برای اینکه چادر از سر زن مسلمان نیافتد به شهادت رسید«سید میرزا ولی عجمیان» پدر شهید «روح الله عجمیان» همزمان با هفته حجاب و عفاف در گفت‌وگو با خبرنگار  دفاع‌پرس از البرز، اظهار داشت: شهید عجمیان توجه ویژه‌ای به حجاب داشت و یکی از دلایل شهادتش جلوگیری کردن از کشیده شدن چادر از سر خواهران حاضر در آن منطقه شهادتش بود.

وی با اشاره به غیرت شهید عجمیان در برابر اراذل و اوباش، افزود: شهید عجمیان در برابر ضربات متعدد و ناجوانمردانه چاقو و قمه اراذل و اوباش تا آخرین نفس ایستاد تا چادر از سر زنان مسلمان نیافتد و حرمت زن ایرانی خدشه دار نشود.

پدر شهید عجمیان با بیان اینکه حجاب بهانه‌ای برای دشمنان بود تا زمینه تجزیه و نابودی ایران فراهم شود، عنوان کرد: شهید روح الله عجمیان در برابر تعرض به ناموس مردم کوتاه نیامد و شهید شد، اما ملت بزرگ ایران باید بداند حجاب بهانه‌ای برای تجزیه و نابودی ایران اسلامی از جانب دشمنان بود.

سیدمیرزا ولی عجمیان با بیان اینکه به عنوان یک کارگر فصلی نان حلال بر سر سفره آورده است و شهید عجمیان از این نان حلال ارتزاق کرده است، خاطرنشان کرد: شهید عجمیان با مظلومیت به شهادت رسید، اما خون پاک او چهره واقعی مزدوران کشور‌های بیگانه و نیت پلید آن‌ها در ضربه زدن و نابودی ایران اسلامی را برملا کرد و همین مسأله باعث روگردانی مردم از اغتشاشگران شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار