همایش روحانیون رزمنده و پیشکسوتان دفاع مقدس در خراسان شمالی

همایش روحانیون رزمنده و پیشکسوتان دفاع مقدس در خراسان شمالی به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خراسان شمالی برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱ - 11July 2023

همایش روحانیون رزمنده و پیشکسوتان دفاع مقدس در خراسان شمالیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از  بجنورد، همایش خانوادگی روحانیون رزمنده و پیشکسوتان دفاع مقدس در خراسان شمالی امروز (سه شنبه) با حضور سرهنگ پاسدار «مهدی الهی راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی، حجت‌الاسلام «احمد پرهیزگار» مدیر امور روحانیت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی و جمعی از روحانیون و پیشکسوتان دفاع مقدس با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خراسان شمالی برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «مهدی الهی راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی با اشاره به اینکه ما در برابر رزمندگان دفاع مقدس مسئولیم و نباید کوتاهی کنیم، تمرکز بر رفع مشکلات این عزیزان را امری ضروری دانست و افزود: باید با حساسیت و دقت نظر به وظایف خود در این مسیر عمل کنیم. جامعه هدف ما شهدا، رزمندگان و خانواده‌های معظم آنان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند؛ قشری ارزشمند که با گذشت از جان و عزیزانشان مایه عزت، امنیت، آبرو و اقتدار نظام اسلامی شدند.

 وی ادامه داد: حفظ و نگهداری آثار فیزیکی شهدا یکی از مهم‌ترین و محوری‌ترین اقداماتی است که باید به آن توجه شود. موزه آثار شهدا یکی از ضروریات امروز جامعه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و بازدید از این موزه‌ها با هدف پیوند مردم به ‌ویژه نسل امروز و آینده کشور با شهدا صورت می‌گیرد.

در پایان این مراسم از ۳ نفر از روحانیون رزمنده و ایثارگر استان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار