رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سیمرغ خبر داد؛

️ارائه خدمات فرهنگی به ۱۶۴ دانش آموز و دانشجو در شهرستان سیمرغ

«دامادی» از ️ارائه خدمات فرهنگی به ۱۶۴ دانش آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان سیمرغ خبر داد.
کد خبر: ۶۰۲۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳ - 11July 2023

️ارائه خدمات فرهنگی به ۱۶۴ دانش آموز و دانشجو در شهرستان سیمرغ«مهدی دامادی» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سیمرغ در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری با اشاره به اینکه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی باید آموزش و ارتباط مستمر و هدفمند تربیتی با مددجویان داشته باشیم اظهار داشت: در مدت سه ماهه اول سال جاری تعداد ۹۴نفر از کلاس‌های آموزشی و خدمات مشاوره گروهی و انفرادی این نهاد برخوردار شدند.

وی با بیان اینکه خدمات فرهنگی به ۱۶۴ دانش آموز، دانشجو و طلاب علوم دینی ارائه می‌شود، گفت: بر این اساس ۱۴۰ میلیون تومان تسهیلات کارگشایی با مشارکت بانک‌های عامل جهت برطرف شدن نیاز‌های ضروری دانشجویان و خانواده‌های دارای دانش آموز پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سیمرغ بیان کرد: اجرای طرح کشوری ۳۱۳ در شهرستان، طرح یاس، ثبت نام رایگان فرزندان مددجویان در مدارس غیر انتفاعی (مدارس همدل) و جلسات اندیشه ورزی از دیگر خدمات حوزه فرهنگی این نهاد است.

این مسئول یادآور شد: بیکاری، افت تحصیلی، و اختلافات خانوادگی از معضلات و مسائل اجتماعی شناسایی شده در بین خانواده‌های محروم هستند که مقابله با آن‌ها در طرح ۳۱۳ با همکاری روحانیون شهرستان دنبال می‌شود.

دامادی بیان داشت: سایر برنامه‌های فرهنگی صرفا با هدف کاهش فقر فرهنگی، افزایش آگاهی، خدمات روانشناسی مشاوره فردی تحصیلی خانواده و آموزش مهارت‌های زندگی در خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها