نائب رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی:

جهاد تبیین امروز یک فریضه بسیار مهم است

«سروری» گفت: جهاد تبیین امروز یک فریضه بسیار مهم است و همه باید در این مسیر قدم بردارند و خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمنان بدون توجه به ریشه‌ها و تبیین اقداماتی که آن‌ها انجام می‌دهند، ممکن نیست
کد خبر: ۶۰۲۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱ - 11July 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «پرویز سروری» نائب رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در سلسله نشست‌های «ایمان و امید» ویژه جوانان شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی که پیش از ظهر امروز در مجتمع شهید کلاهدوز شهمیرزاد برگزار شد بابیان این که جوانان امروز باید بتوانند پرچم حرکت‌های بزرگ کشور را در آینده ایران اسلامی به دست بگیرند، اظهار داشت: ۱۰ هزار نفر جوان مبتکر و خلاق در قالب یک شبکه علمی، دانش‌پژوه و به‌هم‌پیوسته در حال سازماندهی شدن هستند که این امر می‌تواند برای کشورمان دستاورد‌های خوبی داشته باشد.

سروری اضافه کرد: دست‌اندرکاران برنامه‌های این‌چنینی باید برای موضوع‌های مهم کشور برنامه‌ریزی و تفکر کنند تا مسائل بر اساس رویکرد‌های علمی و دقیق پیگیری شود.

نائب رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: امروز هجمه‌های زیادی از سوی دشمنان اسلام، نظام اسلامی و ملت ایران علیه دین و ایمان مردم ما وارد می‌شود که باید در این زمینه ورود جدی داشت و مسائل را به‌ویژه برای نسل جوان تبیین کرد.

سروری با بیان اینکه جهاد تبیین امروز یک فریضه بسیار مهم است و همه باید در این مسیر قدم بردارند، گفت: خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمنان بدون توجه به ریشه‌ها و تبیین اقداماتی که آن‌ها انجام می‌دهند، ممکن نیست.

وی تصریح کرد: سلسله نشست‌های ایمان و امید که ویژه جوانان شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، در راستای کادرسازی از بدنه قشر جوان اثر قابل‌توجهی دارد و اقدامی ارزنده محسوب می‌شود که استان سمنان پیشتاز آن شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار