دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

تاکید پیشکسوتان جهاد و شهادت بر روایت صحیح از دفاع مقدس

پیشکسوتان جهاد و شهادت در پنجمین جلسه شورای اندیشه‌ورز بر روایت صحیح دفاع مقدس در جهت انتقال آن به نسل جوان تاکید کردند.
کد خبر: ۶۰۲۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۵ - 15July 2023

تاکید پیشکسوتان جهاد و شهادت بر روایت صحیح از دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پنجمین جلسه شورای اندیشه ورزی سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس به ریاست سردار سرتیپ دوم پاسدار نادر ادیبی رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس و با حضور اعضای شورای اندیشه ورزی با موضوع تحقق مطالبه‌ی رهبر انقلاب مبنی بر تبیین دفاع مقدس برای نسل جدید برگزار شد.

سردار ادیبی ضمن ارائه گزارش جامع و تشریح برنامه‌ها و موضوعات طرح شده از جلسات قبلی بر عزم سازمان پیشکسوتان برای نقش آفرینی شورای اندیشه ورزی در عرصه‌های مختلف تاکید کرد.

وی همچنین نقشه راه جامع و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای سازمان‌های نیرو‌های مسلح در راهبری پیشکسوتان جهادو مقاومت ضروری دانست و اظهار داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تاکیدات پیرامون روایت صحیح دفاع مقدس در جهت انتقال آن به نسل جوان کاملا آشکار و ترسیم کننده خط مشی و سیاست شورای اندیشه ورزی سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس است.

در ادامه جلسه، اعضای شورای اندیشه ورز ضمن تاکید بر صحبت‌های ارائه شده به بیان نظرات در خصوص دستور جلسه پرداختند و به استفاده از ظرفیت‌های موجود در کشور همانند راهیان نور و ورود به عرصه‌های دیگر از قبیل آموزش و پرورش و نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس در نوجوانان و جوانان اشاره کردند.

هیئت اندیشه ورز همچنین با تاسی به فرمایشات مقام عظمای ولایت دفاع مقدس را گنجینه‌ای تمام نشدنی بر شمرده و بر عملیاتی کردن راهبرد‌ها و ایجاد راهکار‌های نوین اتفاق نظر داشتند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار