اعزام تیم کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران به مراکز استان‌ها

سرپرست اداره‌کل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اعزام تیم کمیسیون پزشکی به تمامی مراکز استان‌ها تا پایان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۰۲۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰ - 11July 2023

اعزام تیم کمیسیون پزشکی بنیاد شهید به تمامی مراکز استان‌هابه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «غلامرضا طائبی» سرپرست اداره‌کل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه یک تیم پزشکی متشکل از کارشناسان و پزشکان متخصص برجسته کشوری تعداد ۳۰۶ پرونده پزشکی جانبازان استان زنجان را مورد بررسی قرار دادند، گفت: عمده درخواست ایثارگران در حوزه بهداشت و درمان مربوط به هزینه‌های بستری و تأمین تجهیزات پزشکی است.

سرپرست اداره‌کل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه، افزود: روند ارائه خدمات بیمه‌ای به ایثارگران در استان زنجان رو به بهبود است و با نشست‌های مشترک با مدیران بیمه طرف قرارداد و نیز مسئولان بهداشت و درمان بنیاد تلاش شده تا رضایت ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا ارتقا یابد.

طائبی در پایان با اشاره به برنامه پیش روی کمیسیون‌های پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره کرد و گفت: تا پایان امسال طبق برنامه زمان‌بندی تیم کمیسیون پزشکی به تمام مراکز استان‌ها جهت بررسی پرونده پزشکی جانبازان محترم مراجعه خواهند کرد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار