در راستای برنامه‌های کنگره ۳۴۰۰ اردبیل؛

یادواره خانگی شهید «میرعلی یوسفی سادات» برگزار شد

یادواره خانگی شهدا در منزل شهید میرعلی یوسفی سادات با حضور جمعی از مسئولان و مردم انقلابی اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۲۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵ - 11July 2023

یادواره خانگی شهید «میر علی یوسفی سادات» برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، یادواره خانگی شهدا از سری برنامه‌های کنگره ۳۴۰۰ شهید اردبیل امروز در منزل شهید «میرعلی یوسفی سادات» با حضور جمعی از مسئولین و مردم شهیدپرور اردبیل برگزار شد.

در این مراسم «جواد صبور» مشاور استاندار اردبیل در امور ایثارگران و رزمنده و ایثار گر هشت سال دفاع مقدس و همرزم شهید به عنوان سخنران این مراسم شهید یوسفی سادات را از شهدای شاخص استان اردبیل معرفی کرد.

صبور گفت: شهید یوسفی سادات بلافاصله بعد از پذیرش در سپاه مسئولیت جذب و ساماندهی نیرو‌های مردمی و تشکیل بسیج محلات را برعهده داشت و در آن زمان واحد ساماندهی و اعزام از ارکان جبهه به حساب می‌آمد که این شهید بزرگوار با روحیه بالا و خستگی‌ناپذیر خود در امور جذب و ساماندهی رزمندگان به جبهه نقش موثری داشت.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس افزود: این شهید با اینکه متأهل و دارای هشت فرزند (سه پسر و پنج دختر) بود، در خانواده پدری دلسوز و مهربان و در جامعه نیز فردی ایثارگر و پرکار بود و همه در شهر و محله او را به نیکی یاد می‌کردند و بعضی از همرزمان و دوستانش به او می‌گفتند که حیف است تو شهید نشوی.

صبور به نقش کلیدی و تأثیرگذار شهید میرعلی یوسفی سادات در عملیات‌های موفقیت‌آمیز در شهر دزفول اشاره کرد و گفت: این شهید سرانجام در پنجم اسفند ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی شلمچه به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت نایل آمد.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و متولیان یادواره‌های شهدا کار جهادی و شهادت طلبانه انجام می‌دهند.

در پایان این مراسم از خانواده شهید میرعلی یوسفی سادات تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار