نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان:

امت حزب‌الله مقابل بی‌بندوباری‌ها می‌ایستند

آیت‌الله «فلاحتی» با اشاره به اینکه مردم ولایتمدار گیلان بیش از ۸ هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده و همچنان در میدان هستند، گفت: امت حزب‌الله اجازه نخواهند داد خون پاک شهدا پایمال شود و مقابل بی‌بند و باری‌ها خواهند ایستاد.
کد خبر: ۶۰۲۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴ - 11July 2023

امت حزب‌الله مقابل بی‌بند و باری‌ها خواهند ایستادبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان امروز در هشتمین همایش چادرهای آسمانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی روز به روز قوی‌تر شده و به تعداد نیروهای پاک دامنش افزوده خواهد شد، اظهار داشت: دشمن گمان نکند که کشف حجاب عده‌ای اندک در خیابان می‌تواند همه‌چیز را برهم بزند؛ درحالی‌که روز به روز به تعداد چادری‌ها و اهل حجاب در جامعه افزوده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم ولایتمدار گیلان بیش از هشت هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده و همچنان در میدان هستند، گفت: امت حزب‌الله اجازه نخواهند داد خون پاک شهدا پایمال شود و مقابل بی‌بند و باری‌ها، اباحه‌گری و فتنه‌گری‌ها خواهند ایستاد.

آیت‌الله فلاحتی خاطرنشان کرد: زنان پاکدامن و محجبه جامعه ما امروز به جهانیان، سلطه‌جویان و کسانی که چشم دیدن این مردمِ خوب، ایران اسلامی و پیروان حضرت زهرا(س) را ندارند، اعلام کردند که از راهی که در پیش گرفته‌اند، عقب‌نشینی نخواهند کرد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه زنان پاکدامن ایران اسلامی در اوایل انقلاب دوشادوش مردان به میدان آمدند که بسیاری از آنان امروز به سن پیری رسیده‌اند یا در جمع ما نیستند، افزود: اما دختران و جوانان امروز اعلام می‌کنند که راه زنان پیشگامِ اوایل انقلاب را ادامه می‌دهند.

وی گرایش بیشتر زنان به حجاب را یکی از دلایل هراس و سرمایه‌گذاری بسیار دشمنان دانست و بیان کرد: دشمنان تمام ابزارهای مادی و معنوی خود را علیه این زنان به کار گرفته‌اند، اما درجا زدند و زنان محجبه ما در میدان هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان تاکید کرد: نسل‌های آینده به این زنان پاکدامن درود فرستاده و افتخار خواهند کرد؛ همانطور که ما امروز به زنانی‌ که در حادثه گوهرشاد ایستادگی کردند یا در حادثه کشف حجاب رضاخانی،‌ برای حفظ حجاب‌شان کوشیدند، افتخار می‌کنیم.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به بی‌لیاقتی پادشاهان ایرانی در دوره‌های مختلف تصریح کرد: بسیاری از شهرهای کشورمان در دوره‌های مختلف توسط شاهان بی‌لیاقت تقدیم شد و محمدرضا شاه خائن نیز به دستور انگلیسی‌ها، بحرین را تقدیم بیگانگان کرد؛ اما زنان و مردان ایران بعد از انقلاب اسلامی با نثار جان و مال‌ خود، نگذاشتند حتی ذره‌ای از خاک‌ کشورشان به دست بیگانگان بیفتد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ملت ایران ملت محمدی است و هزاران قهرمان دارد، افزود: هر زنی که حجاب دارد، نمادی از حضرت زهرا (س) است و خشم دشمن و انسان‌های پلید را برانگیخته و توجه فرشتگان را با خود همراه کرده است.

امام جمعه رشت در ادامه خطاب به بانوان حاضر در مراسم گفت: نظام اسلامی و قوای سه‌گانه حامیان شما زنان با تقوا هستند و به وجودتان افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار