مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خبر داد؛

ساخت مستند شهیدان «سلگی» و «خوش‌لفظ» در همدان

«ویژه» گفت: مستند شهید «میرزامحمد سلگی» و «علی خوش‌لفظ» با مشارکت سازمان سینمایی در حال تولید است. مستند شهید سلگی ۲۰ درصد و مستند شهید خوش‌لفظ حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.
کد خبر: ۶۰۲۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵ - 11July 2023

ساخت مستند شهیدان «سلگی» و  «خوش‌لفظ» در همدانبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «مسعود ویژه» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در ستاد اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، اظهار داشت: مستند شهیدان «میرزامحمد سلگی» و «علی خوش‌لفظ» با مشارکت سازمان سینمایی در حال تولید است. مستند شهید سلگی ۲۰ درصد و مستند شهید خوش‌لفظ حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

وی ادامه داد: مستند شهید خوش‌لفظ مردادماه و مستند شهید سلگی شهریورماه رونمایی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تصریح کرد: از اردیبهشت ماه هفتگی جلسات کمیته‌های زیرنظر را برگزار کرده‌ایم و رصد کارها مدام در حال انجام است.

ویژه خاطرنشان کرد: ساخت و تولید فیلم شهید حاج حسین همدانی در حال انجام است. مراحل تولید این فیلم از سال گذشته آغاز شد و نکات مدنظر خانواده شهید در فیلمنامه لحاظ شده است.

رئیس کمیته فرهنگی، هنری کنگره شهدا با اشاره به برنامه فصل شیدایی افزود: با همکاری سازمان اوج، شهرداری و سپاه استان پیگیری‌های لازم را انجام داده‌ایم تا در مرداد ماه اجرای موفقیت‌آمیز آمیز این برنامه را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه یکشنبه آینده جلسه‌ای را با سازمان اوج خواهیم داشت، عنوان کرد: برای این برنامه هماهنگی بین کارگردانان در دو بخش استانی و ملی در حال انجام است.و

ویژه با اشاره به برگزاری جشنواره حبیب حرم اذعان کرد: این جشنواره با همکاری بسیج هنرمندان استان در چهار بخش برگزار می‌شود که بخش نمایشی و شعر به صورت ملی و بخش عکس و فیلم کوتاه به صورت استانی برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اضافه کرد: فراخوان جشنواره مردادماه صادر و اختتامیه نیز هفته بسیج برگزار می‌شود.

رئیس کمیته فرهنگی، هنری کنگره شهدا از اجرای آلبوم موسیقی در اجلاسیه کنگره شهدا خبر داد و گفت: با دفتر موسیقی وزارتخانه رایزنی شده تا حداقل هزار نسخه از آلبوم تولید شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها