در جمع فرهنگیاران مداح سپاه مطرح شد؛

فرمانده سپاه تهران بزرگ: نقش مهم مداحان در جهاد تبیین/ مداحی‌ها باید به استحکام فکری و تقویت ایمان جوانان منجر شود

سردار سرتیپ «حسن‌زاده» با اشاره به نقش مهم مداحان در روشنگری و جهاد تبیین، گفت: مهم‌ترین قشر جامعه که در هیأت‌ها و پای منابر حضور پررنگی دارند، جوانان هستند؛ لذا باید مداحی‌ها به گونه‌ای باشد تا نسل جوان از استحکام فکری برخوردار شود.
کد خبر: ۶۰۳۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸ - 12July 2023

فرمانده سپاه تهران بزرگ: نقش مهم مداحان در جهاد تبیین/ مداحی‌ها باید به استحکام فکری و تقویت ایمان جوانان منجر شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ صبح امروز (چهارشنبه) در جمع فرهنگیاران مداح سپاه اظهار داشت: جامعه مداحان در سپاه تهران بزرگ می‌توانند اثربخش‌ترین اقشار باشند، زیرا بیان آنچه بر اهل بیت (ع) گذشته آن هم به دور از بزرگ‌نمایی‌های اغراق‌آمیز و به دور از واقعیت، مخاطبان را با حقایق جامعه و دشمنی‌هایی که با اسلام وجود دارد، آشنا می‌کند.

سردار حسن‌زاده ادامه داد: از سوی دیگر، رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص هیأت‌ها و مداحان اهل بیت (ع) مطالبی را مطرح کرده‌اند که ضروری است مداحان به این مطالب بیشتر توجه کنند.

وی افزود: مداحان نقش مهمی در روشنگری و جهاد تبیین که مد نظر رهبری است، دارند؛ به عبارت دیگر، چون مهم‌ترین قشر جامعه جوانان هستند و در هیأت‌ها و پای منابر نیز همین جوانان حضور پررنگی دارند، باید مداحی‌ها به گونه‌ای باشد تا جوانان از استحکام فکری برخوردار شوند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ اضافه کرد: جامعه مداحان پاسدار می‌توانند برای جامعه مداحان الگو و فرهنگ‌سازی و جوانان را مؤمن، انقلابی و موقع‌شناس کنند؛ این از موضوعاتی است که می‌تواند بیشترین اثرگذاری را داشته باشد؛ اگرچه در طول سال این موضوع اهمیت دارد، اما محوریت آن در ایام محرم و صفر اهمیت آن را دو چندان می‌کند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار