مدیرهنری و امور سینمایی حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان خبر داد:

برگزاری هفتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در سیستان و بلوچستان

رجائی از برگزاری هفتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در استان سیستان و یلوچستان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵ - 12July 2023

«محسن رجائی» مدیر هنری و امور سینمایی دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: هفتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

وی گفت: فراخوان جشنواره به صورت تبلیغات محیطی و همچنین در فضای مجازی به صورت گسترده منتشر شده است و هنرمندان استان تا پایان مرداد ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند و و اختتامیه این جشنواره در مرحله استانی در مرداد و در مرحله ملی در مهرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

این مسئول افزود: این جشنواره در بخش‌های هنرهای نمایشی هنرهای تجسمی فیلم و سریال موسیقی رادیو برگزار خواهد شد.

مدیر هنری و امور سینمایی دفاع مقدس سیستان و بلوچستان ادامه داد: نقش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در دفاع مقدس, رهبر الهی، هدایت و فرماندهی دفاع مقدس, نقش مردم در دفاع مقدس, نقش بسیج در دفاع مقدس، شهیدان، جانبازان و آزادگان رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس، خانواده‌های معظم شهدا، مدافعان حرم، مدافعان وطن، نقش زنان در دفاع مقدس و بخش ویژه دانش آموزان از موضوعات این جشنواره است.

وی متذکر شد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۱۵۱۰۶۹۲۸۴ نماس حاصل کنند و جهت ارسال آثار باید از طریق پیام رسان‌های ملی سروش، ایتا، و روبیکا به شماره اعلام شده اقدام کنند.

برگزاری هفتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در سیستان و بلوچستان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار