مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

مرز خسروی تنها مرز بین المللی به سوی عراق است

حجت الاسلام «احمدی» گفت: استان کرمانشاه پس از سال‌ها با بازگشایی مرز خسروی مجدد افتخار میزبان از زوار اربعین را پیدا کرده و کرمانشاه دروازه کربلا احیا شد زیرا مرز خسروی تنها مرز بین المللی به سوی عراق است.
کد خبر: ۶۰۳۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵ - 12July 2023

مرز خسروی تنها مرز بین المللی به سوی عراق استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «یوسف احمدی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه امروز در نشست هم اندیشی با رئیس سازمان صداوسیمای مرکز کرمانشاه که با حضور اعضای شورای هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان برگزار شد، اظهار داشت: کرمانشاه از دیرباز در مسیر عتبات عالیات و کربلای معلی قرار داشته و مردم استان به این نام مفتخر هستند.

وی افزود: استان کرمانشاه پس از سال‌ها با بازگشایی مرز خسروی مجدد افتخار میزبان از زوار اربعین را پیدا کرده و کرمانشاه دروازه کربلا احیا شد زیرا مرز خسروی تنها مرز بین المللی به سوی عراق است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: بزرگان و پیرغلامان حسینی بسیاری در این دیار حضور دارند و استان کرمانشاه در بحث عزاداری استان صاحب سبک است و آداب و رسوم معروف خود را دارد.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: بانک صوتی پیرغلامان استان کرمانشاه بنا بوده تهیه شود اما تاکنون محقق نشده است و انتظار جامعه مذهبی استان تهیه آثار مداحان و پیرغلامان است زیرا در بحث تولید محتوا صداوسیما می‌تواند تأثیرگذار باشد.

وی خاطر نشان کرد: استان کرمانشاه به لحاظ ظرفیت مردمی توان بالایی دارد که اگر بتوانیم از آن استفاده کنیم می‌توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: برای نخستین جشن مهمانی کیلومتری غدیر در استان کرمانشاه برگزار شد و خاطره خوبی را برای مردم به یادگار گذاشت.

احمدی اضافه کرد: فضاسازی شهری کرمانشاه باید متناسب با ایام محرم و صفر آماده شود زیرا استان در در مسیر کربلا قرار گرفته و میزبان زوار امام حسین (ع) است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار