رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتی؛

حجاب، جامعه را دارای آرامش روانی و معنوی می‌کند

حجت‌الاسلام «طاهری نیا» با بیان اینکه پوشش حجاب رزم مستقیم با دشمن تا دندان مسلح است گفت: با وجودفرهنگ حجاب، جامعه دارای آرامش روانی و معنوی است.
کد خبر: ۶۰۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰ - 12July 2023

با وجودفرهنگ حجاب، جامعه دارای آرامش روانی و معنوی استحجت‌الاسلام «سید علی طاهری نیا» رئیس اداره تبلیغات شهرستان دشتی امروز چهارشنبه در گفت‌وگو باخبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر با گرامیداشت هفته عفاف وحجاب اظهار داشت: پوشش حجاب رزم مستقیم با دشمن تا دندان مسلح است وبا وجود فرهنگ حجاب، جامعه دارای آرامش روانی و معنوی است.

وی در این خصوص افزود: اسلام با فرهنگ حجاب می‌خواهد اثبات کند زن میتواند به بهترین وجه در جامعه نقش آفرینی کند و جایگاه واقعی یک زن مومن مسلمان را به جهانیان نشان دهد.

حجت الاسلام طاهری نیا با اشاره به  دیدگاه رهبر انقلاب نسبت به موضوع حجاب گفت:زن ایرانی در همه‌ی میدان‌ها با موفّقیّت و سربلندی و با حجاب اسلامی ظاهر شده. این‌ها رجزخوانی نیست، این‌ها واقعیّتهای محسوس جامعه‌ی ما است.  

رئیس اداره تبلیغات دشتی با بیان اینکه امروز حجاب فقط یک پوشش برای حفظ حریم محرم و نامحرم نیست ادامه داد:امروز همه تلاش دشمن برای ازبین بردن فرهنگ بی نظیر اسلامی است.

حجت الاسلام طاهری نبا  با اشاره به مسئله حجاب و عفاف در وصیت نامه‌ی شهدای هشت سال دفاع تصریح کرد: قسمت بالایی از وصیت نامه های شهدا بعد از تاکید بر حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه و امام خمینی به حفظ حجاب وصیت کرده اند.

وی در پایان گفت:ان شاءالله با فرهنگ‌سازی و ریل گذاری فرهنگی صحیح اولاً با فرهنگ والای حجاب کانون خانواده‌ها را گرم تر و ثانیاً شأن زنان را بالا و بالاتر ببریم ثالثا تمام دسیسه و نقشه‌های دشمنان دین و نظام اسلامی را نقش بر آب کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها