معاون آموزش و تحقیقات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی:

برگزاری کارگاه آموزشی جهاد تبیین به همت اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی

«دیداریان» گفت: کارگاه آموزشی جهاد تبیین با بهره گیری از درس آموزه‌های دفاع مقدس و مقاومت ویژه کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۰۳۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲ - 12July 2023

برگزاری کارگاه آموزشی جهاد تبیین به همت اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی

«میثم دیداریان» معاون آموزش و تحقیقات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ارومیه، با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی جهاد تبیین اظهار داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند تبیین و روشنگری امروز یک تکلیف همگانی در جامعه است.

وی ارتقا بصیرت و برنامه ریزی هدفمند را از پیش نیاز‌های جهاد تبیین برشمرد و گفت: یکی از اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی نیز تلاش در راستای تحقق این امر مهم است.

دیداریان تبیین نقش حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در هدایت و فرماندهی دفاع مقدس را از جمله رویکرد‌ها و بخش‌های این کارگاه آموزشی دانست و افزود: با توجه به روز گرامیداشت حجاب و عفاف نشستی نیز با حضور یکی از کارشناسان این حوزه در راستای تبیین نقش زنان در دفاع مقدس و تاکید بر تاثیر ابعاد مختلف حجاب در جامعه برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: این مراسم عصر امروز (چهارشنبه) با حضور سردار «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها