نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

حرکتی دانش‌بنیان برای نشان دادن دموکراسی واقعی غرب باید شکل بگیرد

آیت‌الله «عبادی» گفت: امروز باید وحشی‌گری‌های اروپایی‌ها به اسم دموکراسی را به جهان نشان داد و در این راستا یک حرکت دانش‌بنیان مستند نیاز است که رسانه‌ها هم زیر بار آن را بگیرند.
کد خبر: ۶۰۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳ - 12July 2023

حرکتی دانش‌بنیان برای نشان دادن دموکراسی واقعی غرب باید شکل بگیردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز(چهارشنبه) در دیدار با جمعی از بانوان بسیجی اقشار مختلف، اظهار داشت: کسی می‌تواند مدعی حق شود که ایمان به خدا داشته باشد اما آیا می‌توان باور داشت کسانی که به اصل حق اعتقادی ندارند، مدعی حق شوند؟

وی با بیان اینکه امروز کسانی مدعی حکومت بر مردم هستند که کارشان آدم‌کشی است اما مدعی دموکراسی و حکومت انسان بر انسان‌ها هستند، بیان داشت: ایالات متحده آمریکا به جز ۱۶ سال بقیه ۲۴۰ سال را مشغول آدم‌کشی بوده و در هر جایی که آمریکا ورود می‌کند همیشه توطئه و تشویق به اعتیاد است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به زمان حکومت رضاخان اشاره و یادآور شد: در زمان رضاخان، مواد مخدر و شراب در غرفه‌هایی فروخته می‌شد اما در مقابل علما و روحانیون را شکنجه می‌کردند و فحشا را گسترش داد، رضاشاه پلید یک انسان معتاد و دزد است که ۴۴ هزار سند از اسناد نقاط مختلف کشور و املاک ذی‌قیمت را به غارت برد و به عنوان دست‌نشانده انگلیس، یک چهره دموکراسی معرفی می‌شود.

آیت‌الله عبادی تبیین کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، اهداف دشمنان به وسیله رضاخان عملی می‌شد که خوشبختانه با حضور مردم در صحنه و با رأی ۹۸ درصدی،‌ این انقلاب با یک مبنای دینی به وسیله صاحبان اصلی آن یعنی مردم شکل گرفت.

وی انقلاب اسلامی را برخاسته از مردم دانست و با تأکید بر اینکه در این انقلاب دولت و مردم یکی هستند و دولتمردان به وسیله مردم تعیین می‌شوند، تصریح کرد: امروز وقت آن است که جامعه جهانی در مقابل این دموکراسی غرب و افکار عمومی در مقابل شیطنت‌ها و تحریف آن‌ها، طرحی نو برای آگاهی مردم دراندازند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه امروز باید وحشی‌گری‌های اروپایی‌ها به اسم دموکراسی را به جهان نشان داد، افزود: یک حرکت دانش‌بنیان مستند نیاز است که رسانه‌ها هم زیر بار آن را بگیرند که متأسفانه رسانه‌ها وظیفه خود را انجام نمی‌دهند و به انسان ظلم می‌شود و باید برای افکار عمومی جهان چهره این افعی خطرناک روشن شود.

آیت‌الله عبادی در پایان با بیان اینکه دنیا تشنه تمدن بشری برخاسته از مکتب اسلام است، خاطرنشان کرد: آخرالزمان است و ظلم جهان را فرا گرفته است لذا این شما بانوان هستید که پیام شهدا یعنی حجاب را به دوش می‌کشید و مقامتان بالاتر از افرادی است که بعد از ظهور در رکاب حضرت خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار