مسئول سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه کربلا:

۱۰ هزار بانوی بسیجی در ادارات مازندران مشغول به فعالیت هستند

«شعبانی» گفت: ۱۰هزار بانوی بسیجی کارمند ادارات، میدان‌داری عرصه‌ها با روحیه بسیجی و جهادی در راستای خدمت رسانی درست به مردم عهده دار هستند.
کد خبر: ۶۰۳۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲ - 12July 2023

۱۰ هزار بانوی بسیجی در ادارات مازندران شاغل هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، همایش بزرگ عفاف و حجاب بانوان شاغل دستگاه‌های اجرایی استان مازندران همزمان با روز ملی عفاف و حجاب به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا در شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان برگزار شد.

در این همایش که با برپایی ایستگاه شهر حجاب همراه بود «لیلا دیکو» بانوی تازه مسلمان شده اهل کشور مالی  مهمان ویژه آن بود که در حال حاضر در جامعه المصطفی قم مشغول تدریس است.

سرهنگ «مجیدرضا شعبانی» مسئول سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه کربلا در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارمندان بسیجی، فرماندهان و اعضای شورای پایگاه‌های مقاومت دستگاه‌های اجرایی استان مدعوین این همایش استانی بوده‌اند.

وی با بیان اینکه این همایش با هدف الگوسازی زن در جامعه پردازی اسلامی و زیست عفیفانه در ادارات و نقش آفرینی و اثربخشی در پیشبرد اهداف ادارات و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، افزود: ۱۰هزار خواهر بسیجی کارمند ادارات، میدان‌داری عرصه‌ها با روحیه بسیجی و جهادی در راستای خدمت رسانی درست به مردم عهده دار هستند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه کربلا بیان کرد: زنان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حماسه سازی کردند باید هویت بخشی انقلاب به نقش زن در جامعه برای نسل نو تبیین شود.

شعبانی با بیان اینکه بالابردن کارآمدی نظام اداری را با همکاری خواهران بسیجی در کنار برادران پیگیر هستیم، اذعان داشت: در طول سال برای جامعه زنان در عرصه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و ... با هدف امید آفرینی بین بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان مسابقات متعددی برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه رابطین و فرماندهان بسیج خواهران نیز در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان فعال هستند، گفت: اردو‌های علمی، ورزشی و راهیان نور و پیشرفت نیز برای بانوان شاغل برگزار می‌شود.

شعبانی به جنگ ترکیبی دشمن و اینکه استکبار در این جنگ تمام عیار جایگاه زن را هدف قرار داده، خاطرنشان کرد: با هدف ایجاد امید و نشاط بین کارکنان به ویژه بانوان شاغل تلاش داریم زمینه ساز خدمت رسانی درست و به موقع به ارباب رجوع باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها