فرمانده مرزبانی فراجا مطرح کرد؛

انهدام ۴ باند قاچاق موادمخدر در مرز‌های جنوب شرق

سردار گودرزی از انهدام چهار باند قاچاق مواد مخدر و کشف بیش از دو تن و ۴۰۰ کیلو گرم مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته در درگیری مسلحانه توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹ - 13July 2023

انهدام ۴ باند قاچاق موادمخدر در مرز‌های جنوب شرقبه‌ گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی فراجا اظهار داشت: در راستای کنترل و مراقبت از مرز‌ها و برخورد قاطع با هر نوع قاچاق مواد مخدر در طول نوار مرزی، مرزداران استان سیستان و بلوچستان از فعالیت باند‌های بزرگ قاچاق مواد مخدر در مناطق مرزی مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سردار گودرزی تصریح کرد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله مواد مخدر به عمق کشور مشخص شد و مرزداران دلاور در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای طرح مهار و کمین‌های هدفمند، مناطق مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و توانستند طی درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در چهار رشته عملیات جداگانه چهار باند قاچاق مواد مخدر را طی ۲۴ ساعت گذشته زمینگیر کنند.

فرمانده مرزبانی فراجا عنوان کرد: مرزداران دلاور طی این عملیات‌ها، موفق شدند ضمن توقیف سه دستگاه خودروی حامل موادمخدر، سه دستگاه موتورسیکلت، بیش از دو تن و ۴۱۶ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

وی با بیان اینکه در این راستا دو نفر قاچاقچی دستگیر شدند از کشف چند دستگاه بی‌سیم، سلاح و مقادیری مهمات نیز از قاچاقچیان خبر داد و اظهار داشت: مبارزه با پدیده شوم قاچاق مواد مخدر با جدیت از سوی این مجموعه دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی‌بدیل مرزنشینان و دستاورد‌های مرزبانی، همکاری و تعامل تنگاتنگ بین مرزنشینان و مرزداران ضروری است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها