در سفر به خوزستان مطرح شد؛

سردار سلامی: خوزستان سرزمینی مقدس و خانه دوم همه ملت ایران است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوزستان را سرزمین مقدس و خانه دوم همه ملت عنوان کرد و گفت: خوزستان کربلای ایران و قدمگاه ائمه اطهار بوده است و نباید اجازه دهیم دشمن ذره‌ای در این نقطه از کشور تحرکات داشته باشد.
کد خبر: ۶۰۳۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹ - 13July 2023

سردار سلامی: خوزستان سرزمینی مقدس و خانه دوم همه ملت ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرلشکر «حسین سلامی»، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در سفر امروز خود به خوزستان و در حاشیه جلسه با فرماندهان و مسئولین کشوری و استانی اظهار داشت: محل تلاقی تمام سیاست‌های دشمنان؛ راهبرد تجزیه، راهبرد تفرقه، استحاله، راهبرد تحریم و هرچه نظام سلطه سیاست خصمانه برای کشورهای مختلف دارد، یک جا برای ایران دارد و در ایران نقطه عطفش خوزستان است.

وی با اشاره به راهبردهای دشمن گفت: تحریم اقتصادی مرکزش در خوزستان، راهبرد تجزیه در جنگ تحمیلی و اکنون، تحریم در موضوع برجام، تفرقه در تهاجم فرهنگی، استحاله دینی فرهنگی که باید با تمام این سیاست‌ها بجنگیم. 

سردار سلامی با بیان اینکه جنگ در خوزستان تمام نشده است، یادآور شد: این آتش، زمانی گلوله‌های توپ و خمپاره بود حالا تغییر پیدا کرده است، در عین حال خوزستان سرشار از قوت است که می‌تواند تمام جهان سلطه را خاموش کند، اقتصاد ما، افتخار ما و فرهنگ ما در خوزستان است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوزستان را سرزمین مقدس و خانه دوم همه ملت عنوان کرد و متذکر شد: خوزستان کربلای ایران و قدمگاه ائمه اطهار بوده است و نباید اجازه دهیم دشمن ذره‌ای در این نقطه از کشور تحرکات داشته باشد، شرایط انقلاب ما امروز از هر زمانی حساس تر است. 

وی افزود: تلاش داریم سپاه روز به روز قوی تر عمل کند، نقطه امید همه مستضعفان و مردم ایران است، انقلابی و غیر انقلابی مذهبی و غیر مذهبی باید همه راحفظ کنیم و جوان‌ها را نجات دهیم چون جنگ ما با دشمن، جنگ جذب جوان‌ها است، باید جوان‌ها را حمایت کنیم، فرزندان مان را از آتش دشمن نجات دهیم، هنر سپاه این است که صالح را به اصلح تبدیل کند.

در پایان این جلسه و با حضور سردار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه خوزستان از پوستر جام رسانه امید رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها